ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ТА СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Яків Бойко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-5672-396X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235184

Анотація

У статті здійснено огляд особливостей використання системи оцінювання та сучасних цифрових технологій у процесі навчання англійської мови. Присвячено проблемі особливостей використання підсумкового та формувального оцінювання учнів. Охарактеризовано етапи в організації оцінювання в класі. Наголошено на важливості зворотного впливу тестування на освітній процес. Розглянуто деякі фактори, які впливають на викладання англійської мови з точки зору оцінювання. Здійснено перелік проблем, які пов’язані із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій та системою оцінювання для визначення рівня учнів.

Ключові слова: формувальне оцінювання, підсумкове оцінювання, інформаційно-комунікаційні технології, цифрові технології, зворотний зв’язок, самооцінка, мотивація, саморефлексія, англійська мова.

Біографія автора

Яків Бойко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доцент, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-09

Як цитувати

Бойко, Я. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ТА СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 63–70. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235184

Номер

Розділ

Статті