ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ТА СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235184Анотація
У статті здійснено огляд особливостей використання системи оцінювання та сучасних цифрових технологій у процесі навчання англійської мови. Присвячено проблемі особливостей використання підсумкового та формувального оцінювання учнів. Охарактеризовано етапи в організації оцінювання в класі. Наголошено на важливості зворотного впливу тестування на освітній процес. Розглянуто деякі фактори, які впливають на викладання англійської мови з точки зору оцінювання. Здійснено перелік проблем, які пов’язані із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій та системою оцінювання для визначення рівня учнів.
Ключові слова: формувальне оцінювання, підсумкове оцінювання, інформаційно-комунікаційні технології, цифрові технології, зворотний зв’язок, самооцінка, мотивація, саморефлексія, англійська мова.