ВИТОКИ ПАРТНЕРСЬКОГО ПІДХОДУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ-НОВАТОРІВ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247528

Анотація

У статті розкрито джерела партнерського підходу в предметному полі творчої спадщини педагогів-новаторів. Проаналізовано освітню систему вчителів-практиків, що передбачає втілення міжособистісної комунікації в умовному трикутнику партнерства: учитель-батьки-учень. Відповідно до результатів дослідження уточнено, що ідеї педагогів-новаторів другої половини ХХ століття мають практично-смислове значення, оскільки вони дають наукове розуміння реалізації завдань сучасної освіти в Україні.

Ключові слова: педагогіка партнерства; партнерський підхід; педагогіка співробітництва; педагог-новатор; особистість; комунікація; взаємодія; шкільна освіта.

Біографія автора

Олена Павлова, Херсонський державний університет.

Aспірант кафедри педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені професора Є. Петухова.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Павлова, О. (2022). ВИТОКИ ПАРТНЕРСЬКОГО ПІДХОДУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ-НОВАТОРІВ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 50–58. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247528

Номер

Розділ

Статті