ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ SMART-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Юлія Казак Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6791-4884

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247595

Анотація

Стаття присвячена дослідженню особливостей використання smart-технологій у процесі вивчення німецької мови. На основі аналізу наукової літератури та власного досвіду авторка проаналізувала особливості й перспективи використання інноваційних smart-технологій у професійній підготовці майбутніх учителів німецької мови. Проаналізовано освітні сайти, якими користуються здобувачі освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини у процесі вивчення німецької мови. Окреслено основні переваги впровадження smart-технологій при навчанні німецької мови.

Ключові слова: освітні інноваційні технології; smart-технології; smart-освіта; онлайн-ресурси; майбутні вчителі іноземних мов; німецька мова; Deutsche Welle; мовне середовище.

Біографія автора

Юлія Казак, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Cтарший викладач кафедри теорії та практики іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Казак, Ю. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ SMART-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 73–78. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247595

Номер

Розділ

Статті