ФАЗИ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ БРЕНДУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248142

Анотація

У статті розглянуто життєвий цикл бренду науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти як неперервний період від моменту набуття ним високого рівня визнаності цільовою аудиторією до моменту втрати означеного впливу. З’ясовано алгоритмічну взаємопов’язаність фаз життєвого циклу бренду фахівця вишу. Уточнено місце ребрендингу в життєвому циклі бренду науково-педагогічного працівника. Доведено пряму кореляцію між фазами життєвого циклу бренду фахівця та вихідними положеннями теорії дифузії інновацій.

Ключові слова: бренд; науково-педагогічний працівник; життєвий цикл; фаза; диференціація; цільова аудиторія; заклад вищої освіти; ребрендинг.

Біографія автора

Іван Юник, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова.

Kандидат педагогічних наук, докторант кафедри теорії та методики музичної освіти, хорового співу та диригування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Юник, І. (2022). ФАЗИ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ БРЕНДУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 144–151. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248142

Номер

Розділ

Статті