ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248144Анотація
У статті обґрунтовано важливість формування soft skills у контексті критеріїв оцінювання якості освітньої програми та дескрипторів Національної рамки кваліфікацій. Констатовано, що організація освітнього процесу в закладах вищої освіти поки не має універсальних технологій для формування soft skills. Запропоновано методи навчання, які доцільно застосовувати в освітньому процесі сучасних ЗВО для формування та розвитку soft skills. Акцентовано на можливостях неформальної освіти для розвитку soft skills здобувачів вищої освіти.
Ключові слова: м’які навички; освітній процес; методи навчання; технології навчання; особистісний розвиток; освітня програма; професійна підготовка; неформальна освіта; саморозвиток.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-01-06
Як цитувати
Кірдан, О., & Кірдан, О. (2022). ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 152–160. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248144
Номер
Розділ
Статті