ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олена Кірдан Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7295-4722
  • Олександр Кірдан Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-2667-6589

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248144

Анотація

У статті обґрунтовано важливість формування soft skills у контексті критеріїв оцінювання якості освітньої програми та дескрипторів Національної рамки кваліфікацій. Констатовано, що організація освітнього процесу в закладах вищої освіти поки не має універсальних технологій для формування soft skills. Запропоновано методи навчання, які доцільно застосовувати в освітньому процесі сучасних ЗВО для формування та розвитку soft skills. Акцентовано на можливостях неформальної освіти для розвитку soft skills здобувачів вищої освіти.

Ключові слова: м’які навички; освітній процес; методи навчання; технології навчання; особистісний розвиток; освітня програма; професійна підготовка; неформальна освіта; саморозвиток.

Біографії авторів

Олена Кірдан, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Олександр Кірдан, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри економіки та соціально-поведінкових наук.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Кірдан, О., & Кірдан, О. (2022). ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 152–160. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248144

Номер

Розділ

Статті