БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА ЯК ЗАГАЛЬНОСВІТОВА ЛЮДИНОЦЕНТРИCТСЬКА ТЕНДЕНЦІЯ СУЧАСНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248206Анотація
У статті висвітлено основні загальносвітові тенденції сучасності, що демонструють посилення ролі безперервної освіти дорослих як важливого чинника суспільного прогресу. З’ясовано, що концепція «Освіта впродовж життя» набуває рис транснаціонального характеру. Зосереджено увагу на людиноцентризмі як практичному і світоглядному орієнтирі, який є однією з головних умов формування та становлення сучасної системи соціальної допомоги й соціально орієнтованої держави, головною цінністю якої є людина, її розвиток та самореалізація.
Ключові слова: безперервна освіта; освіта впродовж життя; загальносвітові тенденції; людиноцентризм; дорослі; навчання; закордонний досвід; національні інтереси; креативний та інноваційний потенціал; соціально-культурний прогрес.