БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА ЯК ЗАГАЛЬНОСВІТОВА ЛЮДИНОЦЕНТРИCТСЬКА ТЕНДЕНЦІЯ СУЧАСНОСТІ

Автор(и)

  • Мирослава Ткачук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0001-6456-6730

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248206

Анотація

У статті висвітлено основні загальносвітові тенденції сучасності, що демонструють посилення ролі безперервної освіти дорослих як важливого чинника суспільного прогресу. З’ясовано, що концепція «Освіта впродовж життя» набуває рис транснаціонального характеру. Зосереджено увагу на людиноцентризмі як практичному і світоглядному орієнтирі, який є однією з головних умов формування та становлення сучасної системи соціальної допомоги й соціально орієнтованої держави, головною цінністю якої є людина, її розвиток та самореалізація.

Ключові слова: безперервна освіта; освіта впродовж життя; загальносвітові тенденції; людиноцентризм; дорослі; навчання; закордонний досвід; національні інтереси; креативний та інноваційний потенціал; соціально-культурний прогрес.

Біографія автора

Мирослава Ткачук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Ткачук, М. (2022). БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА ЯК ЗАГАЛЬНОСВІТОВА ЛЮДИНОЦЕНТРИCТСЬКА ТЕНДЕНЦІЯ СУЧАСНОСТІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 186–192. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248206

Номер

Розділ

Статті