РОЛЬ МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Валентина Харитонова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0003-1365-2588
  • Галина Мамус Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5624-2119

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261080

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність введення мистецької складової у підготовку майбутніх учителів технологій; приділено увагу з’ясуванню ролі мистецької освіти у підготовці майбутніх учителів, звернено увагу на доцільність впровадження мистецьких дисциплін у процес підготовки фахівців у галузі технологічної освіти та доведено необхідність готовності вчителя технологій до реалізації мистецької складової. Встановлено, що впровадження мистецької освіти у підготовку майбутніх учителів технологій створює можливості, щоб вивести останню на якісно новий, сучасний рівень освіти; проаналізовано застосування навчального матеріалу мистецького спрямування під час проєктування та виготовлення одягу.

Ключові слова: мистецтво; професійні компетентності; технологічна освіта; майбутні вчителі технологій; проєктно-технологічна діяльність; проєктування одягу.

Біографії авторів

Валентина Харитонова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологічної освіти.

Галина Мамус, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри сфери обслуговування, технологій та охорони праці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Номер

Розділ

Статті