РОЛЬ МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261080Анотація
У статті обґрунтовано актуальність введення мистецької складової у підготовку майбутніх учителів технологій; приділено увагу з’ясуванню ролі мистецької освіти у підготовці майбутніх учителів, звернено увагу на доцільність впровадження мистецьких дисциплін у процес підготовки фахівців у галузі технологічної освіти та доведено необхідність готовності вчителя технологій до реалізації мистецької складової. Встановлено, що впровадження мистецької освіти у підготовку майбутніх учителів технологій створює можливості, щоб вивести останню на якісно новий, сучасний рівень освіти; проаналізовано застосування навчального матеріалу мистецького спрямування під час проєктування та виготовлення одягу.
Ключові слова: мистецтво; професійні компетентності; технологічна освіта; майбутні вчителі технологій; проєктно-технологічна діяльність; проєктування одягу.