ДЕСКРИПЦІЯ РОЗВИТКУ ВЕРБАЛЬНОЇ УВАГИ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЛОГОПАТОЛОГІЄЮ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279330Анотація
Метою дослідження стає виявлення актуального стану сформованості вербальної уваги в дітей старшого дошкільного віку з логопатологією. Методами дослідження є методики семіотичного та психологічного компонентів мовленнєвої готовності, в критеріях яких окреслено параметри оцінювання властивостей вербальної уваги (вибірковості, стійкості, розподілу, концентрації, переключення, обсягу). Результати дослідження свідчать, що між групами дітей із логопатологією та з нормотиповим психофізичним розвитком існують суттєві відмінності щодо сформованості властивостей вербальної уваги.
Ключові слова: вербальна увага; вибірковість уваги; стійкість уваги; розподіл уваги; концентрація уваги; переключення уваги; обсяг уваги; діти старшого дошкільного віку; порушення мовлення.