ДЕСКРИПЦІЯ РОЗВИТКУ ВЕРБАЛЬНОЇ УВАГИ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЛОГОПАТОЛОГІЄЮ

Автор(и)

  • Олена Бєлова Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка., Україна https://orcid.org/0000-0001-6162-4106

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279330

Анотація

Метою дослідження стає виявлення актуального стану сформованості вербальної уваги в дітей старшого дошкільного віку з логопатологією. Методами дослідження є методики семіотичного та психологічного компонентів мовленнєвої готовності, в критеріях яких окреслено параметри оцінювання властивостей вербальної уваги (вибірковості, стійкості, розподілу, концентрації, переключення, обсягу). Результати дослідження свідчать, що між групами дітей із логопатологією та з нормотиповим психофізичним розвитком існують суттєві відмінності щодо сформованості властивостей вербальної уваги.

Ключові слова: вербальна увага; вибірковість уваги; стійкість уваги; розподіл уваги; концентрація уваги; переключення уваги; обсяг уваги; діти старшого дошкільного віку; порушення мовлення.

Біографія автора

Олена Бєлова, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри логопедії та спеціальних методик.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Бєлова, О. (2023). ДЕСКРИПЦІЯ РОЗВИТКУ ВЕРБАЛЬНОЇ УВАГИ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЛОГОПАТОЛОГІЄЮ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(9), 12–22. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(9).2023.279330

Номер

Розділ

Статті