ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290568Анотація
У статті проаналізовано проблему використання театралізованої діяльності у процесі формування музичної культури майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти. Наголошено на значенні та впливі театралізованої діяльності на розвиток особистості дитини, а також на важливості підготовки студентів до забезпечення відповідного розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Висвітлено питання формування музичної культури майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти засобами різних форм та видів театралізованої діяльності. Основними формами організації цього процесу визначено лекційні, практичні та лабораторні заняття з певних дисциплін, а також позааудиторні форми театралізованої діяльності студентів.
Ключові слова: формування музичної культури; майбутні фахівці дошкільної і початкової освіти; театралізована діяльність; діти дошкільного та молодшого шкільного віку; форми організації роботи; професійна підготовка фахівців; види музичної діяльності; творчі міні-проєкти.