ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Лариса Пушкар Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0002-1289-3956
  • Ольга Лобова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0001-7028-043X
  • Світлана Парфілова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0002-9582-4306
  • Ольга Шаповалова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0002-8888-591X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290568

Анотація

У статті проаналізовано проблему використання театралізованої діяльності у процесі формування музичної культури майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти. Наголошено на значенні та впливі театралізованої діяльності на розвиток особистості дитини, а також на важливості підготовки студентів до забезпечення відповідного розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Висвітлено питання формування музичної культури майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти засобами різних форм та видів театралізованої діяльності. Основними формами організації цього процесу визначено лекційні, практичні та лабораторні заняття з певних дисциплін, а також позааудиторні форми театралізованої діяльності студентів.

Ключові слова: формування музичної культури; майбутні фахівці дошкільної і початкової освіти; театралізована діяльність; діти дошкільного та молодшого шкільного віку; форми організації роботи; професійна підготовка фахівців; види музичної діяльності; творчі міні-проєкти.

Біографії авторів

Лариса Пушкар, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти.

Ольга Лобова, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Доктор педагогічних наук, професор кафедри дошкільної і початкової освіти.

Світлана Парфілова, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти.

Ольга Шаповалова, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Пушкар, Л., Лобова, О., Парфілова, С., & Шаповалова, О. (2023). ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(10), 45–56. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290568

Номер

Розділ

Статті