ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • Олена Чепка Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-4557-1993

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290571

Анотація

У статті розкрито можливості ігрових технологій у корекційно-розвивальній роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення. Запропоновано систему корекційної роботи, що включає різноманітні методи та прийоми логоритмічного впливу на дітей молодшого дошкільного віку. Охарактеризовано етапи логоритмічного впливу, які співвіднесено з етапами логопедичної корекції. Використано засоби логопедичної ритміки для досягнення корекційно-розвивальних завдань навчання дітей молодшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. Розкрито методику проведення заняття з логопедичної ритміки засобами комплексного корекційного впливу. Висвітлено взаємозв’язок змісту заняття з лексичною темою, завданнями логопедичної корекції в конкретній віковій групі, а також з програмними вимогами з музичного та фізичного виховання. Запропоновано проведення занять в три етапи: підготовчий, основний, заключний. Наведено приклад логоритмічного заняття.

Ключові слова: ігри; технології; корекційно-розвивальна робота; діти; молодший дошкільний вік; тяжкі порушення мовлення; недорозвинення мовлення; розвиток мовного спілкування.

Біографія автора

Олена Чепка, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Чепка, О. (2023). ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(10), 57–66. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290571

Номер

Розділ

Статті