ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290571Анотація
У статті розкрито можливості ігрових технологій у корекційно-розвивальній роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення. Запропоновано систему корекційної роботи, що включає різноманітні методи та прийоми логоритмічного впливу на дітей молодшого дошкільного віку. Охарактеризовано етапи логоритмічного впливу, які співвіднесено з етапами логопедичної корекції. Використано засоби логопедичної ритміки для досягнення корекційно-розвивальних завдань навчання дітей молодшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. Розкрито методику проведення заняття з логопедичної ритміки засобами комплексного корекційного впливу. Висвітлено взаємозв’язок змісту заняття з лексичною темою, завданнями логопедичної корекції в конкретній віковій групі, а також з програмними вимогами з музичного та фізичного виховання. Запропоновано проведення занять в три етапи: підготовчий, основний, заключний. Наведено приклад логоритмічного заняття.
Ключові слова: ігри; технології; корекційно-розвивальна робота; діти; молодший дошкільний вік; тяжкі порушення мовлення; недорозвинення мовлення; розвиток мовного спілкування.