РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У ЗМІСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290575Анотація
У статті розкрито загальні алгоритми виявлення компетентнісного підходу у змісті навчальної літератури, під час організації освітнього процесу з вивчення технологій у Новій українській школі.
Здійснено стислий огляд питань компетентнісного навчання, окреслено поняття ключової компетентності з урахуванням теоретичних досліджень та з огляду на Державний стандарт базової середньої освіти. Визначено складники ключової компетентності та її відмінність від провідної для технологічної освітньої галузі. Запропоновано критерії для виявлення компетентнісного змісту у навчальній літературі з технологічної освіти.
Ключові слова: Нова українська школа; компетентнісний підхід; технології; технологічна освітня галузь; Державні стандарти базової середньої освіти; результати навчання; ключова компетентність; провідна компетентність; навчальний посібник; навчальна література.