РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У ЗМІСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Автор(и)

  • Андрій Терещук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-9404-4722

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290575

Анотація

У статті розкрито загальні алгоритми виявлення компетентнісного підходу у змісті навчальної літератури, під час організації освітнього процесу з вивчення технологій у Новій українській школі.
Здійснено стислий огляд питань компетентнісного навчання, окреслено поняття ключової компетентності з урахуванням теоретичних досліджень та з огляду на Державний стандарт базової середньої освіти. Визначено складники ключової компетентності та її відмінність від провідної для технологічної освітньої галузі. Запропоновано критерії для виявлення компетентнісного змісту у навчальній літературі з технологічної освіти.

Ключові слова: Нова українська школа; компетентнісний підхід; технології; технологічна освітня галузь; Державні стандарти базової середньої освіти; результати навчання; ключова компетентність; провідна компетентність; навчальний посібник; навчальна література.

Біографія автора

Андрій Терещук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри технологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Терещук, А. . (2023). РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У ЗМІСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(10), 91–98. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290575

Номер

Розділ

Статті