ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315000Ключові слова:
інноваційні методи навчання; сучасні технології; гейміфікація; Нова українська школа; компетентність; фізична культура; мотивація; самореалізація; гра.Анотація
У статті досліджуються особливості гейміфікації як інноваційного методу навчання фізичної культури в загальноосвітній школі. Визначено, що ігрові елементи мають здатність тривалий час утримувати увагу гравців. Тому зазначений метод має широкі перспективи використання в освітньому процесі, зокрема, в навчанні фізичної культури.
Проаналізовано, як використання гейміфікованих практик сприяє розвитку компетентностей, визначених концепцією Нової української школи. Розглянуто основні інструменти гейміфікації на уроках фізичної культури.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Лелека, В., & Гузенко, Я. (2024). ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 13–19. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315000
Номер
Розділ
Статті