ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Віталій Лелека Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, Україна https://orcid.org/0000-0001-5680-7784
  • Ярослав Гузенко Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського., Україна https://orcid.org/0009-0009-3580-7211

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315000

Ключові слова:

інноваційні методи навчання; сучасні технології; гейміфікація; Нова українська школа; компетентність; фізична культура; мотивація; самореалізація; гра.

Анотація

У статті досліджуються особливості гейміфікації як інноваційного методу навчання фізичної культури в загальноосвітній школі. Визначено, що ігрові елементи мають здатність тривалий час утримувати увагу гравців. Тому зазначений метод має широкі перспективи використання в освітньому процесі, зокрема, в навчанні фізичної культури.
Проаналізовано, як використання гейміфікованих практик сприяє розвитку компетентностей, визначених концепцією Нової української школи. Розглянуто основні інструменти гейміфікації на уроках фізичної культури.

Біографії авторів

Віталій Лелека, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізичної культури та спорту.

Ярослав Гузенко, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського.

Магістрант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Лелека, В., & Гузенко, Я. (2024). ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 13–19. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315000

Номер

Розділ

Статті