ВЕБКВЕСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315018Ключові слова:
інноваційні технології; цифрові технології; цифрова компетентність; інформаційно-комунікативна компетентність; комунікативна компетентність; цифровий простір; квест; вебквест; дошкільна освіта; освітній процес; заклад дошкільної освіти.Анотація
У статті теоретично обґрунтовано процес застосування квестів, вебквестів в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Проаналізовано стан дослідження проблеми використання вебквестів у дошкільній освіті. Розкрито особливості використання вебквестів при формуванні цифрової та комунікативної компетентностей дітей дошкільного віку. У процесі наукового дослідження були застосовані методи аналізу і синтезу, узагальнення, класифікації.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Суятинова, К. (2024). ВЕБКВЕСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 85–92. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315018
Номер
Розділ
Статті