ВЕБКВЕСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315018

Ключові слова:

інноваційні технології; цифрові технології; цифрова компетентність; інформаційно-комунікативна компетентність; комунікативна компетентність; цифровий простір; квест; вебквест; дошкільна освіта; освітній процес; заклад дошкільної освіти.

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано процес застосування квестів, вебквестів в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Проаналізовано стан дослідження проблеми використання вебквестів у дошкільній освіті. Розкрито особливості використання вебквестів при формуванні цифрової та комунікативної компетентностей дітей дошкільного віку. У процесі наукового дослідження були застосовані методи аналізу і синтезу, узагальнення, класифікації.

Біографія автора

Катерина Суятинова, Криворізький державний педагогічний університет.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної і спеціальної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Суятинова, К. (2024). ВЕБКВЕСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 85–92. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315018

Номер

Розділ

Статті