АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315022Ключові слова:
активізація навчальної діяльності; майбутні вчителі; природничо-математичні дисципліни; цифрові технології; енерджайзер-вправи; вища освіта; інноваційні підходи; дистанційне навчання.Анотація
У статті розглядаються питання активізації навчальної діяльності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. Мета дослідження полягає у визначенні ефективних підходів і методів для підвищення активності студентів під час навчання; застосовано метод аналізу наукових джерел та розглянуто експериментальні вправи. Стаття також підкреслює важливість адаптації навчання до сучасних викликів, зокрема у зв’язку з переходом на дистанційне навчання під час пандемії та повномасштабної війни.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Кудінов, М. ., & Нетикша, К. . (2024). АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 108–116. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315022
Номер
Розділ
Статті