АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315022

Ключові слова:

активізація навчальної діяльності; майбутні вчителі; природничо-математичні дисципліни; цифрові технології; енерджайзер-вправи; вища освіта; інноваційні підходи; дистанційне навчання.

Анотація

У статті розглядаються питання активізації навчальної діяльності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. Мета дослідження полягає у визначенні ефективних підходів і методів для підвищення активності студентів під час навчання; застосовано метод аналізу наукових джерел та розглянуто експериментальні вправи. Стаття також підкреслює важливість адаптації навчання до сучасних викликів, зокрема у зв’язку з переходом на дистанційне навчання під час пандемії та повномасштабної війни.

Біографії авторів

Микола Кудінов, Бердянський державний педагогічний університет.

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри фізики, математики та методики навчання.

Кирило Нетикша, Бердянський державний педагогічний університет.

Магістрант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Кудінов, М. ., & Нетикша, К. . (2024). АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 108–116. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315022

Номер

Розділ

Статті