ГНУЧКІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗНАННЯ: РОЗКРИТТЯ СМИСЛОВОГО ПОЛЯ У КОНТЕКСТІ ФЕНОМЕНА «ЗНАННЯ»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315025Ключові слова:
гнучкість; знання; педагогічне знання; гнучкість педагогічного знання; майбутній учитель.Анотація
У статті йдеться про результати дослідження філософського, психологічного й педагогічного аспектів впливу феномену «знання» на формування смислового поля терміна «гнучкість педагогічного знання». Сутність цього терміна розглянуто, як: 1) особистісну якість, яка формується в результаті виконання дій; 2) основний компонент світогляду вчителя, що визначає ставлення до здійснення педагогічної діяльності; 3) процес педагогічної діяльності, на якому позначаються види, характеристики та рівні знання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Мієр, Т., Бондаренко, Г. ., Хижна, О. ., & Клименчук, А. . (2024). ГНУЧКІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗНАННЯ: РОЗКРИТТЯ СМИСЛОВОГО ПОЛЯ У КОНТЕКСТІ ФЕНОМЕНА «ЗНАННЯ». Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 130–137. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315025
Номер
Розділ
Статті