ГНУЧКІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗНАННЯ: РОЗКРИТТЯ СМИСЛОВОГО ПОЛЯ У КОНТЕКСТІ ФЕНОМЕНА «ЗНАННЯ»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315025

Ключові слова:

гнучкість; знання; педагогічне знання; гнучкість педагогічного знання; майбутній учитель.

Анотація

У статті йдеться про результати дослідження філософського, психологічного й педагогічного аспектів впливу феномену «знання» на формування смислового поля терміна «гнучкість педагогічного знання». Сутність цього терміна розглянуто, як: 1) особистісну якість, яка формується в результаті виконання дій; 2) основний компонент світогляду вчителя, що визначає ставлення до здійснення педагогічної діяльності; 3) процес педагогічної діяльності, на якому позначаються види, характеристики та рівні знання.

Біографії авторів

Тетяна Мієр, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри початкової освіти.

Геннадій Бондаренко, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри початкової освіти.

Ольга Хижна, Мукачівський державний університет.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри музичного мистецтва.

Аліна Клименчук, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка; приватний ліцей «Кідз Студіо».

Магістрант, учитель англійської мови.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Мієр, Т., Бондаренко, Г. ., Хижна, О. ., & Клименчук, А. . (2024). ГНУЧКІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗНАННЯ: РОЗКРИТТЯ СМИСЛОВОГО ПОЛЯ У КОНТЕКСТІ ФЕНОМЕНА «ЗНАННЯ». Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(12), 130–137. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(12).2024.315025

Номер

Розділ

Статті