ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346704Ключові слова:
початкова школа, молодші школярі, критичне мислення, сучасний освітній процес, хвилинки спілкування, дидактичні ігри, зв’язне висловлювання, емоційний інтелект, креативність, ключові компетентностіАнотація
У статті порушується проблема формування soft skills у молодших школярів на уроках української мови. Аналізується потенціал підручника з української мови для другого класу щодо формування на його основі ключових компетентностей молодших школярів: креативності; емоційного інтелекту; уміння організувати власний робочий час; вміння себе презентувати; здатності керувати інформацією
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Волошина, Г. (2025). ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 39–45. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346704
Номер
Розділ
Статті