ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Автор(и)

  • Ганна Волошина Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-1039-6056

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346704

Ключові слова:

початкова школа, молодші школярі, критичне мислення, сучасний освітній процес, хвилинки спілкування, дидактичні ігри, зв’язне висловлювання, емоційний інтелект, креативність, ключові компетентності

Анотація

У статті порушується проблема формування soft skills у молодших школярів на уроках української мови. Аналізується потенціал підручника з української мови для другого класу щодо формування на його основі ключових компетентностей молодших школярів: креативності; емоційного інтелекту; уміння організувати власний робочий час; вміння себе презентувати; здатності керувати інформацією

Біографія автора

Ганна Волошина, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат педагогічних наук, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Волошина, Г. (2025). ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 39–45. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346704

Номер

Розділ

Статті