ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З КЛАСНИМ КОЛЕКТИВОМ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346725Ключові слова:
готовність педагога, виховна робота, класний колектив, діагностика, критерії, рівні сформованості, педагогічна підготовкаАнотація
Стаття присвячена актуальній проблемі діагностики готовності майбутніх педагогів до організації виховної роботи з класним колективом в умовах Нової української школи (НУШ). Мета – визначити актуальний стан готовності та теоретично обґрунтувати її критерії, рівні, інтегративну структуру готовності, яка включає мотивувально-ціннісний, когнітивний, діяльнісний та рефлексивний критерії. За допомогою комплексу діагностичних методів (анкетування, тестування, аналіз портфоліо) на констатувальному етапі встановлено домінування середнього рівня готовності. Виявлено значний дефіцит практичних (діяльнісних) та рефлексивних умінь. Зроблено висновок про необхідність удосконалення професійної підготовки та окреслено перспективи для розробки структурно-функціональної моделі формування готовності на подальших етапах дослідження.##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Красний, Д. (2025). ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З КЛАСНИМ КОЛЕКТИВОМ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 53–59. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346725
Номер
Розділ
Статті