ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ ФІТНЕС-ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Ірина Шевчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-9507-6048
  • Людмила Галиченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0009-0000-0662-113X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346892

Ключові слова:

фітнес-технології, фізичне виховання, молодший шкільний вік, психофізіологічний розвиток, рухова активність, здоровий спосіб життя, фізичні якості, емоційна стійкість, саморегуляція, інтегровані уроки, мотивація до рухової діяльності, інноваційні технології навчання, соціальна адаптація, комунікативні уміння, методика викладання фізичної культури

Анотація

У статті досліджено педагогічні та психофізіологічні аспекти впровадження сучасних фітнес-технологій у систему фізичного виховання учнів молодшого шкільного віку. Розкрито значення фітнесу як інноваційного засобу розвитку фізичних якостей, рухової культури та психоемоційної сфери дітей. Висвітлено позитивний вплив фітнес-занять на силу, гнучкість, витривалість, координаційні здібності, а також на зниження тривожності й формування саморегуляції. Зазначено, що використання фітнес-технологій підвищує інтерес учнів до рухової активності, сприяє соціальній адаптації, комунікації та гармонійному розвитку особистості. Подано методичні рекомендації щодо впровадження фітнес-технологій у навчальний процес початкової школи.

Біографії авторів

Ірина Шевчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі

Людмила Галиченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

викладач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Шевчук, І., & Галиченко, Л. (2025). ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ ФІТНЕС-ТЕХНОЛОГІЙ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 135–142. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346892

Номер

Розділ

Статті