ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЗМІСТУ ТА ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ РИТМУ В ПЕРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ТІЛЕСНОЇ ПЕРКУСІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346923

Ключові слова:

педагогічний моніторинг, ритм, учні 1 класу, розвиток ритму, урок мистецтва, перкусія, Body Percussion, музикування

Анотація

У статті розглядається проблема розвитку ритму в учнів 1 класу на уроках мистецтва. Завдяки педагогічному моніторингу уточнено зміст поняття «розвиток ритму», розкрито роль ритму як базового елемента музичних здібностей, означено основні аспекти розвитку ритму першокласників. Адаптовано та розроблено серію ігор, творчих завдань та вправ для його розвитку. Розглянуто їх варіантність. Запропоновано використання елементів тілесної перкусії в навчальному процесі як засобу гармонійного розвитку першокласників.

Біографії авторів

Роксолана Шпіца-Павлюк, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри початкової освіти

Тетяна Мієр, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри початкової освіти

Юлія Васько, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

магістр

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Шпіца-Павлюк, Р., Мієр, Т., & Васько, Ю. (2025). ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЗМІСТУ ТА ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ РИТМУ В ПЕРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ТІЛЕСНОЇ ПЕРКУСІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 162–174. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346923

Номер

Розділ

Статті