ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЗМІСТУ ТА ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ РИТМУ В ПЕРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ТІЛЕСНОЇ ПЕРКУСІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346923Ключові слова:
педагогічний моніторинг, ритм, учні 1 класу, розвиток ритму, урок мистецтва, перкусія, Body Percussion, музикуванняАнотація
У статті розглядається проблема розвитку ритму в учнів 1 класу на уроках мистецтва. Завдяки педагогічному моніторингу уточнено зміст поняття «розвиток ритму», розкрито роль ритму як базового елемента музичних здібностей, означено основні аспекти розвитку ритму першокласників. Адаптовано та розроблено серію ігор, творчих завдань та вправ для його розвитку. Розглянуто їх варіантність. Запропоновано використання елементів тілесної перкусії в навчальному процесі як засобу гармонійного розвитку першокласників.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Шпіца-Павлюк, Р., Мієр, Т., & Васько, Ю. (2025). ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЗМІСТУ ТА ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ РИТМУ В ПЕРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ТІЛЕСНОЇ ПЕРКУСІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 162–174. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346923
Номер
Розділ
Статті