Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
Про журнал
Подання
Архіви
Про нас
Редакційний штат
Контактна інформація
Анонси
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 2(12) (2024)
№ 2(12) (2024)
Опубліковано:
2024-10-30
Статті
РОЗВИТОК РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗА ДИСТАНЦІЙНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ НАВЧАННЯ
Віра Базильчук, Олег Базильчук
6-12
PDF
ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Віталій Лелека, Ярослав Гузенко
13-19
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Іван Іскерський
20-29
PDF
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Лариса Шевцова, Ольга Валенкевич
30-37
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Марина Нетреба, Ірина Хаджинова
38-47
PDF
ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Оксана Філіпчук
48-55
PDF
ПОВОЄННА МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ЦИФРОВЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЕЛЕМЕНТ ІННОВАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО КЛАСТЕРУ
Лідія Сліпчишин, Ірина Голіяд, Тетяна Якимович, Оксана Дубовик, Марія Тропіна
56-67
PDF
ФАСИЛІТАЦІЯ – ОДИН З АКТИВНИХ МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПАРТНЕРСТВА
Андрій Зінченко
68-76
PDF
ФОРМУВАННЯ СЕНСОМОТОРНИХ ВІДЧУТТІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Ірина Мойсеєнко, Тетяна Шайнога
77-84
PDF
ВЕБКВЕСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
Катерина Суятинова
85-92
PDF
МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ СТАТИСТИКИ В БІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Сергій Скрипник, Віктор Рибак
93-99
PDF
ПЕДАГОГІЧНА МОВНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК ЗДАТНІСТЬ ДО ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ
Тетяна Кучай
100-107
PDF
АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Микола Кудінов, Кирило Нетикша
108-116
PDF
ТРАНСФОРМАЦІЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ТВОРЧУ НА ОСНОВІ ЛІТЕРАТУРНИХ ПРОЄКТІВ
Юрій Бондаренко
117-129
PDF
ГНУЧКІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗНАННЯ: РОЗКРИТТЯ СМИСЛОВОГО ПОЛЯ У КОНТЕКСТІ ФЕНОМЕНА «ЗНАННЯ»
Тетяна Мієр, Геннадій Бондаренко, Ольга Хижна, Аліна Клименчук
130-137
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Подати статтю
Подати статтю
Ключові слова