ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Валентина Авраменко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-4859-041X
  • Любов Пархета Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7461-6575

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178449

Ключові слова:

Інновація, інноваційні педагогічні технології, інтерактивне навчання, мовлення, мовленнєва діяльність, комунікація, компетентність, комунікативна компетентність.

Анотація

У статті розглядається визначення поняття «інновація», «інноваційні педагогічні технології», «мовленнєва компетентність», зокрема, мова про вимоги суспільства до людини XXI століття і необхідність формування комунікативної компетентності. Розглянуто деякі інноваційні технології (інтерактивна лекція, кейс-технологія, ситуативний аналіз, метод проектів), які дозволяють формувати комунікативну компетентність в майбутніх педагогів – здатності продукувати власні програми мовленнєвої поведінки, адекватні ситуації спілкування. Аналізується основна група інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів.

Біографії авторів

Валентина Авраменко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практичного мовознавства.

Любов Пархета, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх викладання.

Посилання

Popova, O. I. (2016). Aktualni problemy formuvannia osobystosti v navchalno-vykhovnomu protsesi osvitnikh zakladiv. Berdiansk: vydavets Tkachuk O. V. [in Ukrainian].

Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy. (2004). V. T. Busel (Ed). Kyiv: Irpin: Perun [in Ukrainian].

Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Koval, V. O. (2013). Teoretychni i metodychni zasady formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh vchyteliv filolohiv u vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladakh. Uman: PP Zhovtyi O. O. [in Ukrainian].

Natsionalna stratehiia rozvytku osvity v Ukraini na 2012–2021 roky. (2011). Dyrektor shkoly, litseiu, himnazii, 6, 25–45 [in Ukrainian].

Oliiar, M. P. (2015). Teoriia i praktyka formuvannia komunikatyvno-stratehichnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv. Ivano-Frankivsk: Simyk [in Ukrainian].

Skvortsova, S. O., Vtornikova, Yu. S. (2013). Profesiino-komunikatyvna kompetentnist uchytelia pochatkovykh klasiv. Odesa: Abrykos Kompany [in Ukrainian].

Shelest, N. O. (2013). Formuvannia inshomovnoi komunikatyvnoi kompetentnosti u studentiv nemovnykh spetsialnostei. Zbirnyk materialiv Studentskoi naukovoi konferentsii “Suchasna inshomovna osvita ochyma studentiv”. Kyiv, issue 11. URL: http://www.psyh.kiev.ua/Zbirnyk_nauk.prats.-_Vypusk_11. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Авраменко, В., & Пархета, Л. (2019). ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2), 6–13. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178449

Номер

Розділ

Статті