ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ ТА КРАЇНАХ ЄВРОСОЮЗУ

Автор(и)

  • Павло Дячук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0445-5953
  • Людмила Перфільєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-4538-6640

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178456

Ключові слова:

Вчитель, навчання, початкова школа, новітні технології, Україна, країни Євросоюзу, модернізація.

Анотація

У статті розглядається проблема запровадження новітніх технологій у навчання школярів початкової школи в Україні та країнах Євросоюзу. Теоретично обґрунтовано ефективність застосування інноваційних засобів у роботі з учнями початкової школи в Україні та закордоном. Проаналізовано впровадження освітніх технологій у навчально-виховний процес початкового шкільного закладу та досліджена інноваційна діяльність, як засіб вдосконалення системи роботи з дітьми в Україні та країнах ЄС. Встановлено, що застосування новітніх технологій під час вивчення навчальних дисциплін у початковій школі сприятиме ефективному розвитку і модернізації навчального процесу і розвитку початкової школи в цілому. З’ясовано, що новітні технології є суттєвими чинниками формування компетенцій молодшого школяра.

Біографії авторів

Павло Дячук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії початкового навчання.

Людмила Перфільєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат біологічних наук, доцент кафедри теорії початкового навчання.

Посилання

Interakty’vni tekhnolohii navchannia v pochatkovii shkoli. (2009). O. I. Pometun, G. I. Kobernyk, O. A. Komar (Ed.) ta in. Uman’: RVCz «Sofiia» [in Ukrainian].

Osadchenko, I. I. (2010). Dydaktychna vzaiemozalezhnist’ tekhnolohii problemnoho, kontekstovoho ta sytuatsiinoho navchannia. Naukovyi visnyk Chernivets’koho universytetu. Seriia: Pedahohika ta psykholohiia. Chernivtsi: Chernivets’kyi nats. un-t, issue 517, 97–110 [in Ukrainian].

Komar, O. A. (2010). Rezul’taty eksperymental’noi roboty z pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly do zastosuvannia interaktyvnoi tehnolohii. Psykholoho-pedahohichni problemy sil’s’koi shkoly. Uman’: PP Zhovtyi Issue 33, 69–79 [in Ukrainian].

Lokshyna, O. I. (2015). IKT-zorientovanist’ zmistu shkil’noi osvity’ v krainah Yevropeis’koho Soiuzu. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia. Vol. 45, issue 1, 21–27. URL: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/ITZN_2015_45_1_5 [in Ukrainian].

Osvitni tekhnolohii. (2001). O. M. Pehoty (Ed.). O. M. Pexota, A. Z. Kiktenko, O. M. Liubars’ka ta in. Kyiv: A.S.K. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Дячук, П., & Перфільєва, Л. (2019). ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ ТА КРАЇНАХ ЄВРОСОЮЗУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2), 36–42. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178456

Номер

Розділ

Статті