РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178459Ключові слова:
Виховання, педагогічні умови, студентський клуб «Педагогічне волонтерство», відповідальне ставлення, майбутня професія, студенти педагогічних університетів.Анотація
У статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу схарактеризовано реалізацію педагогічних умов формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічних університетів – удосконалення змісту виховної аудиторної та позааудиторної діяльності студентів педагогічних університетів. Визначено шляхи реалізації вказаної умови: насичення змісту навчальних дисциплін виховним матеріалом вказаного напряму з метою засвоєння компетенцій фахового обов’язку; позааудиторна виховна діяльність студентів у формі функціонування студентського клубу «Педагогічне волонтерство».Посилання
Vasianovych, H. P. (2002). Moralno-pravova vidpovidalnist pedahoha (teoretyko-metodolohichnyi aspekt). Lviv: Pravo [in Ukrainian].
Hamula, I. A. (2002). Formuvannia vidpovidalnosti v kursantiv viiskovykh instytutiv. Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
Leshchenko, O. H. (2010). Sotsialno-pedahohichni umovy formuvannia vidpovidalnoho stavlennia do batkivstva u molodoho podruzhziya. Candidate’s thesis. Zaporizhzhya [in Ukrainian].
Novik, S. M. (2016). Formuvannia vidpovidalnosti starshykh pidlitkiv u fizkulturno-ozdorovchykh zakladakh. Extended abstract of candidate’s thesis. Uman [in Ukrainian].
Savchyn, M. V. (2008). Psykholohiia vidpovidalnoi povedinky. Ivano-Frankivsk: Misto NV [in Ukrainian].
Smalko, O. V. (2016). Formuvannia vidpovidalnoho stavlennia do batkivstva u studentiv klasychnoho universytetu v protsesi pozaaudytornoi vykhovnoi roboty. Extended abstract of candidate’s thesis. Uman [in Ukrainian].
Tkachov, A. V. (2010). Problema profesiinoi vidpovidalnosti osobystosti v psykholohii. Problemy ekstremalnoi ta kryzovoi psykholohii. Kharkiv: UTSZU, issue 8, 395–400 [in Ukrainian].
Cherkashyna, T. V. (2005). Vykhovannia svidomoi dystsypliny i vidpovidalnosti yak sposib formuvannia kultury vzaiemyn mizh vykladachem i studentom. Novi tekhnolohii navchannia. Kyiv, issue 40, 91–99 [in Ukrainian].
Shust, V. V. (2009). Formuvannia profesiinoi vidpovidalnosti maibutnikh spetsialistiv u vyshchomu navchalnomu ahrarnomu zakladi. Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
Shcherban, T. D., Rayko V. V. (2013). Vidpovidalnist osobystosti yak chynnyk hotovnosti do profesiinoi diialnosti. Zbirnyk naukovykh prats. Psykholohichni nauky. Vol. 2, issue 10(91), 335–341 [in Ukrainian].
Yurynets’, O. O. (2010). Formuvannia pedahohichnoi vidpovidalnosti u studentiv pedkoledzhu. Candidate’s thesis.. Lutsk [in Ukrainian].
Darling-Hammond, L. (2010). Teacher Education and the American Future. Journal of Teacher Education. January. URL: https://www.chalkboardproject.org/sites/default/files