РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178462Ключові слова:
Стан професійної підготовки, система неперервної освіти, неперервна економічна освіта, анкетування, навчання та викладання, форми навчання, методи навчання, викладацький персонал, здобувачі вищої освіти.Анотація
У статті проаналізовано результати дослідження стану професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти. На пілотажному етапі педагогічного експерименту шляхом анкетування викладацького персоналу та здобувачів вищої освіти досліджено резерви підвищення ефективності організації освітнього процесу з професійної підготовки майбутніх економістів, а саме: можливість індивідуалізації освітніх траєкторій здобувачів вищої освіти; використання традиційних та інноваційних форм і методів навчання, упровадження активних та інтерактивних форм та методів навчання і викладання.Посилання
Nalyvaiko, T. V. (2019). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh ekonomistiv zasobamy innovatsiinykh tekhnolohii u protsesi profesiinoi pidhotovky. Extended abstract of candidate’s thesis. Pereiaslav-Khmelnytskyi [in Ukrainian].
Pidlisnyi, Y. V. (2019). Formuvannia pravovoi kultury maibutnikh bakalavriv z ekonomiky u protsesi fakhovoi pidhotovky. Extended abstract of candidate’s thesis. Uman [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Як цитувати
Кірдан, О. (2019). РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2), 59–66. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178462
Номер
Розділ
Статті