РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У НІДЕРЛАНДАХ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА РІВЕНЬ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ангеліна Колісніченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-2727-5042

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178463

Ключові слова:

Педагогічна освіта, академічні досягнення, педагогічна кваліфікація, освітні стандарти, професійні компетентності, здобувачі освіти, якість педагогічної підготовки, програми професійної підготовки, професійний рівень.

Анотація

У статті розглядається питання впливу професійної кваліфікації педагогічних працівників на якісні показники академічних досягнень здобувачів освіти у Нідерландах. Здійснюється огляд ролей, функцій педагогічних працівників у професійній діяльності та вимог до їхньої підготовки. За допомогою аналізу міжнародних баз даних здійснюється дослідження факторів впливу на рівень навчальних досягнень здобувачів, яке свідчить про пряму залежність якості навчання від кваліфікації педагогічних працівників. Зазначено рекомендації для подальшого розвитку педагогічної освіти у Нідерландах.

Біографія автора

Ангеліна Колісніченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Здобувач, викладач кафедри англійської мови та методики її навчання.

Посилання

Pro osnovni kompetentsii dlia navchannia protiahom usioho zhyttia: Rekomendatsiia 2006/962/YeS Yevropeiskoho Parlamentu ta Rady (YeS). (2006). URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/994_975 [in Ukrainian].

André Pascal. (2005). Teachers Matter Education and Training Policy. Attracting, Developing and Retaining Effective Teachers: OECD Publications.

Christiaan van den Berg, Margo Keizer. (2015). The value of knowledge: Strategic Agenda for Higher Education and Research 2015–2025. Ministry of Education, Culture and Science.

Opleiden voor de toekomst: Lerarenopleidingen 2015–2018. (2015). URL: http://www. vereniginghogescholen.nl/system/knowledge_base/attachments/files/000/000/186/original/Agenda_Lerarenopleidingen_2015-2018.pdf?1439197402 [in Dutch].

Progress in international reading literacy study: Data Repository. URL: https://www.iea.nl/data-tools/repository/pirls .

Quality in diversity: Strategic Agenda for Higher Education, Research and Science. (2011). Dutch Ministry of Education, Culture and Science. URL: https://www.government.nl › quality-in-diversity.

The state of education. (2016). Annual Report 2015–2016.

Interim evaluation of the strategic framework for European cooperation in education and training (ET 2020): Final report. URL: https://publications.europa.eu/fr/publication-detail/-/publication/54967d20-8cf6-11e5-b8b7-01aa75ed71a1

OCDE. (2002). Education at a Glance. The OECD indicators. Paris: OECD. URL: http://www.oecd.org/ education/skills-beyond-school/educationataglance2002-home.htm

##submission.downloads##

Як цитувати

Колісніченко, А. (2019). РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У НІДЕРЛАНДАХ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА РІВЕНЬ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2), 67–73. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178463

Номер

Розділ

Статті