ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ЧЕСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178464Ключові слова:
Почуття честі, молодший шкільний вік, моральна рефлексія, моральна самооцінка, моральні почуття, самоповага, самовизначення, моральна саморегуляція поведінки.Анотація
У статті автор обґрунтовує актуальність проблеми формування почуття честі в учнів молодшого шкільного віку. Розкриває молодший шкільний вік, як найбільш сенситивний період особистісного й морального розвитку школярів, у якому закладається підґрунтя для етичних знань, переконань та ряду інших необхідних передумов наступного розвитку духовного потенціалу людини.Посилання
Bekh I. D. Pochuttia hidnosti u dukhovnomu rozvytku osobystosti [A sense of dignity in the spiritual development of personality]. Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnivskoi molodi – Theoretical and methodical problems of children and schoolchildrens, issue 12, 5–18 [in Ukrainian].
Vasianovych, H. P. (2005). Pedahohichna etyka. Lviv: Norma [in Ukrainian].
Pro osvitu: Zakon Ukrainy. (1999). Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy. Kyiv [in Ukrainian].
Toftul, M. G. (2005). Etyka. Kyiv: Akademiia [in Ukrainian].
Udovytska, S. V. (2010). Vykhovannia hidnosti molodshykh pidlitkiv u pozaurochnii diialnosti zahalnoosvitnoi shkoly. Extended abstract of candidate’s thesis. Instytut problem vykhovannia NAPN Ukrainy, Kyiv [in Ukrainian].