БІНАРНА СПЕЦИФІКА ОБРАЗОТВОРЧОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОГО ПРОФІЛЮ У ВИЩІЙ ХУДОЖНЬО-ПРОФЕСІЙНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Микола Пічкур Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-8454-0642

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178468

Ключові слова:

Образотворча підготовка, майбутні фахівці мистецького профілю, вища художньо-професійна школа, художня аксіологія поколінь митців, академічний художній вишкіл, педагогіка цифрового образотворчого мистецтв, спадкоємність арт-педагогічних традицій та інновацій.

Анотація

У статті з опорою на новітню класифікацію структури образотворчого мистецтва актуалізовано проблему вдосконалення системи образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецького профілю у вищій художньо-професійній школі. Розкрито художню аксіологію попередніх і сучасного поколінь митців і констатовано факт забезпечення спадкоємності арт-педагогічних традицій та інновацій. Визначено бінарну сутність образотворчої підготовки митця нової генерації «Z». Окреслено провідні принципи педагогіки цифрового образотворчого мистецтва та шляхи їх узгодження з академічним художнім вишколом.

Біографія автора

Микола Пічкур, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри образотворчого мистецтва.

Посилання

Hrynko, V. (2019). Vykorystannia tsyfrovykh tekhnolohii dlia formuvannia u maibutnikh uchyteliv umin ХХІ stolittia [The use of digital technologies to shape the teachers future skills of ХХІ centuries]. Youth and the market, 5(172), 56–62. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.171023 [in Ukrainian].

Erokhin, S. V. (2009). Tsifrovye napravleniia v sovremennom izobrazitelnom iskusstve [Digital trends in contemporary art]. Bulletin of the Tambov University. Series: Humanities, 2(70), 86–90 [in Russian].

Krasilnikov, I. M. (2011). Pedagogika tsifrovykh iskusstv – novoe napravlenie razvitiia teorii i praktiki khudozhestvennogo obrazovaniia [Pedagogy of digital arts – a new direction in the development of the theory and practice of art education]. Problems of modern education, 6, 111–123 [in Russian].

Levin, I. L. (2016). Paradigmalnyi analiz modelei arkhitekturno-khudozhestvennogo obrazovaniia: klassifikatsiia, perspektivy realizatsii [Paradigm analysis of models of architectural and artistic education: classification, prospects for implementation]. Kazan Pedagogical Journal, 4(117), 53–58 [in Russian].

Lomova, N. F. (2015). Akademicheskaia khudozhestvennaia shkola : traditsii i sovremennost [Academic art school: traditions and modernity]. Bulletin of GOU DPO TO “IPK I PPRO TO”. Tula educational space, 2, 25–27 [in Russian].

Stratehiia rozvytku informatsiinoho suspilstva v Ukraini [Strategy of the Information Society Development in Ukraine]. URL: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/386-2013-r [in Ukrainian].

Tumanov, I. M. (2015). Vyshcha shkola Ukrainy: navchannia obrazotvorchoho mystetstva – teoriia i praktyka sohodennia [Higher School of Ukraine: Learning Fine Arts – Theory and Practice of the Present]. Art and education, 4, 2–5 [in Ukrainian].

Tsyfrova adzhenda Ukrainy – 2020 [Digital Adzhda of Ukraine – 2020]. URL: https://ucci.org.ua/uploads [in Ukrainian].

Howe, N., Strauss, W. (1991). Generations: The History of America’s Future, 1584 to 2069. New York: William Morrow & Company [in English].

##submission.downloads##

Як цитувати

Пічкур, М. (2019). БІНАРНА СПЕЦИФІКА ОБРАЗОТВОРЧОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОГО ПРОФІЛЮ У ВИЩІЙ ХУДОЖНЬО-ПРОФЕСІЙНІЙ ШКОЛІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2), 95–102. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178468

Номер

Розділ

Статті