ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ВИРАЖАЛЬНИХ МОВНИХ ЗАСОБІВ У ТЕКСТАХ РІЗНИХ СТИЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178476Ключові слова:
Виражальні засоби, експресивність, комунікативні уміння, лінгвістика, лексичні засоби, мовленнєва компетентність, мовленнєві уміння, мовні засоби, мовні одиниці, мотиваційні процеси, стилістика.Анотація
У статті аналізуються лінгводидактичні та психолого-педагогічні аспекти засвоєння молодшими школярами виражальних мовних засобів у текстах розмовного, художнього та науково-популярного стилів.
Визначено найсприятливіші можливості для ознайомлення та вивчення виражальних можливостей мовних одиниць у текстах різних стилів.
Обґрунтовано особливості добору мовних засобів відповідно до мети і сфери спілкування, а також доведено, що мова є не тільки засобом передачі й отримання раціональної інформації, але й засобом вираження емоцій.
Посилання
Bader, V. I. (2007). Stylistyka ukrainskoi movy. Luhansk: Vyd-vo SNU im. V. Dalia [in Ukrainian].
Holianych, M. I. (2007). Vnutrishnia forma slova i khudozhnii tekst. Kolomyia [in Ukrainian].
Matsko, L. I. (2004). Informatyvnist i obraznist yak osnovni oznaky tekstu. Problemy y metodyka linhvistychnoho analizu tekstu. Kharkiv, 254 [in Ukrainian].
Moisiienko, A. K. (2000). Do pytannia pro ekspresyvnist. Stylistyka ukrainskoi movy. Kyiv: Vyd-vo KDPI [in Ukrainian].
Babych, N. D. (2003). Praktychna stylistyka i kultura ukrainskoi movy. Lviv: Svit [in Ukrainian].