ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ВИРАЖАЛЬНИХ МОВНИХ ЗАСОБІВ У ТЕКСТАХ РІЗНИХ СТИЛІВ

Автор(и)

  • Тамара Торчинська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-5395-687X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178476

Ключові слова:

Виражальні засоби, експресивність, комунікативні уміння, лінгвістика, лексичні засоби, мовленнєва компетентність, мовленнєві уміння, мовні засоби, мовні одиниці, мотиваційні процеси, стилістика.

Анотація

У статті аналізуються лінгводидактичні та психолого-педагогічні аспекти засвоєння молодшими школярами виражальних мовних засобів у текстах розмовного, художнього та науково-популярного стилів.
Визначено найсприятливіші можливості для ознайомлення та вивчення виражальних можливостей мовних одиниць у текстах різних стилів.
Обґрунтовано особливості добору мовних засобів відповідно до мети і сфери спілкування, а також доведено, що мова є не тільки засобом передачі й отримання раціональної інформації, але й засобом вираження емоцій.

Біографія автора

Тамара Торчинська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат. педагогічних. наук, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі.

Посилання

Bader, V. I. (2007). Stylistyka ukrainskoi movy. Luhansk: Vyd-vo SNU im. V. Dalia [in Ukrainian].

Holianych, M. I. (2007). Vnutrishnia forma slova i khudozhnii tekst. Kolomyia [in Ukrainian].

Matsko, L. I. (2004). Informatyvnist i obraznist yak osnovni oznaky tekstu. Problemy y metodyka linhvistychnoho analizu tekstu. Kharkiv, 254 [in Ukrainian].

Moisiienko, A. K. (2000). Do pytannia pro ekspresyvnist. Stylistyka ukrainskoi movy. Kyiv: Vyd-vo KDPI [in Ukrainian].

Babych, N. D. (2003). Praktychna stylistyka i kultura ukrainskoi movy. Lviv: Svit [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Торчинська, Т. (2019). ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ВИРАЖАЛЬНИХ МОВНИХ ЗАСОБІВ У ТЕКСТАХ РІЗНИХ СТИЛІВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2), 147–155. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178476

Номер

Розділ

Статті