КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІНДИВІДУАЛЬНО СПРЯМОВАНОЇ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178479

Ключові слова:

Майбутні вчителі, загальноосвітні заклади, підготовка, індивідуально спрямована фізкультурно-оздоровча робота, фізична працездатність, педагогічні умови, рівні підготовленості, фізкультурна робота в позаурочний час.

Анотація

У статті подано нове вирішення наукової проблеми підготовки майбутніх учителів до індивідуально спрямованої фізкультурно-оздоровчої роботи в загальноосвітніх закладах, що дозволило обґрунтувати та побудувати модель забезпечення цього процесу, розробити й експериментально перевірити педагогічні умови в системі професійної підготовки студентів.
Обґрунтовано й апробовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до індивідуально спрямованої фізкультурно-оздоровчої роботи в загальноосвітніх закладах. Схарактеризовано рівні підготовленості майбутніх учителів до індивідуально спрямованої фізкультурно-оздоровчої роботи у загальноосвітніх закладах: високий, достатній, задовільний, низький.

Біографії авторів

Ірина Цокало (Кожуріна), Полтавський університет економіки і торгівлі.

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри фізичного виховання.

Наталія Симоненко, Полтавський університет економіки і торгівлі.

Старший викладач кафедри фізичного виховання.

Надія Ахтирська, Полтавський університет економіки і торгівлі.

Старший викладач кафедри фізичного виховання.

Посилання

Adeieva, O. V. (2009). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv do valeolohichnoho vykhovannia uchniv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. Extended abstract of candidate’s thesis. Odesa [in Ukrainian].

Arefiev, V. H., Yedynak, H. A. (2007). Fizychna kultura v shkoli. Kamianets-Podilskyi: Vyd. P. P. Buinytskyi O. A. [in Ukrainian].

Baydak, V. I. (1991). Formirovanie gotovnosti studentov fakul’tetov fizicheskoy kul’tury k neverbal’nomu obscheniyu s uchaschimisya na uroke. Extended abstract of candidate’s thesis. Sankt-Peterburh [in Russian].

Bashavets, N. A., Bukaiev, V. V. (2009). Metodyka otsiniuvannia rivnia kultury zdoroviazberezhennia yak svitohliadnoi oriientatsii maibutnikh ekonomistiv [in Ukrainian].

Belova, L. V. (2003). Podgotovka buduschih specialistov po fizicheskoy kul’ture k osuschestvleniyu zdorov’esberegayuschey pedagogicheskoy deyatel’nosti. Extended abstract of candidate’s thesis. Stavropol’ [in Russian].

Bida, O. A. (2003). Teoretyko-metodychni zasady pidhotovky maibutnikh uchyteliv do zdiisnennia pryrodoznavchoi osvity u pochatkovii shkoli. Extended abstract of doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Bobrytska, V. I., Hladkyi, S. O., Hrynova, M. V. ta in. (2000). Valeolohiia: navch. posibnyk dlia studentiv vyshchykh zakladiv osvity. (Ch. 1–2). V. I. Bobrytskoi [Ed.]. Poltava: TOV “Polihrafichnyi tsentr "Skaitek"” [in Ukrainian].

Bobrytska, V. I. (2005). Suchasnyi stan rozroblennia u psykholoho-pedahohichnykh doslidzhenniakh problemy formuvannia zdorovoho sposobu zhyttia maibutnoho vchytelia. Ridna shkola, 6, 15–18 [in Ukrainian].

Bohdanova, I. M. (2003). Profesiino-pedahohichna pidhotovka maibutnikh uchyteliv na osnovi zastosuvannia innovatsiinykh tekhnolohii Extended abstract of doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Bohush, A. M. (2009). Kompetentnisnyi pidkhid u pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv doshkilnoi osvity u vyshchomu navchalnomu zakladi. Realizatsiia yevropeiskoho dosvidu kompetentnisnoho pidkhodu u vyshchii shkoli Ukrainy: materialy metod. seminaru. Kyiv: Pedahohichna dumka, 271–281 [in Ukrainian].

Bohush, A. M. (2006). Nastupnist doshkilnoi i pochatkovoi lanok osvity. Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu im. V. Hnatiuka. Seriia: Pedahohika, 2, 58–61 [in Ukrainian].

Dzhurinskiy, P. B. (2012). Urovni sformirovannosti podgotovlennosti buduschih uchiteley fizicheskoy kul'tury k zdorov’esberegayushhej professional’noy deyatel’nosti po ozdorovitel’no-povedencheskomu kriteriyu. Vestnik Chelyabinskogo gosudarstvennogo universiteta, 11, 48–58 [in Russian].

Dolinskiy, B. T. (2000). Problema gotovnosti k pedagogicheskoy deyatel’nosti: obzor issledovaniy uchenyh yuzhnogo regiona. Nauka і osvіta. Odesa, 6, 7–10 [in Russian].

Dolynskyi, B. T. (2011). Zdorov’iazberezhuvalna diialnist uchytelia pochatkovoi shkoly. Odesa: Vydavets M. P. Cherkasov [in Ukrainian].

Ivanova, L. I., Sushchenko, L. P. (2005). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv z pozytsii zdorov’iazberihaiuchoi osvity Realizatsiia zdorovoho sposobu zhyttia – suchasni pidkhody. M. Luk’ianchenka, Yu. Shkrebtiia, E. Boliakha, A. Matvieieva (Eds.). Drohobych: KOLO, 489–493 [in Ukrainian].

Ivanova L. I. (2017). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do fizkulturno-ozdorovchoi roboty z uchniamy ZNZ. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Kichuk, N. V. (1993). Formirovanie tvorcheskoy lichnosti uchitelya v processe vuzovskoy professional’noy podgotovki. Extended abstract of doctor’s thesis. Kyiv [in Russian].

Krutsevych, T. Yu., Bezverkhnia, H. V. (2010). Rekreatsiia u fizychnii kulturi riznykh hrup naselennia. Kyiv: Olimp [in Ukrainian].

Naumchuk, V. I. (2002). Profesiina pidhotovka maibutnikh vchyteliv fizychnoi kultury v protsesi samostiinoi roboty zi sportyvnykh ihor. Candidate’s thesis.Ternopil [in Ukrainian].

Nifaka, Ya. M. Pidhotovka studentiv fakultetu fizychnoi kultury do fizkulturno-ozdorovchoi roboty (na prykladi plavannia). Extended abstract of candidate’s thesis. Lutsk, 2000 [in Ukrainian].

Sentizova, M. I. (2008). Pedagogicheskoe obespechenie podgotovki buduschih uchiteley k zdorov’esberegayuschey deyatel’nosti. Extended abstract of candidate’s thesis. Yakutsk [in Russian].

Serikov, H. N., Serikov, S. H. (1999). Zdorovesberezhenie v humannom obrazovanii. Yekaterynburh-Chelyabinsk [in Russian].

Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia. Metodyka fizychnoho vykhovannia riznykh hrup naselennia. (2008). T. Yu. Krutsevych (Ed.). Kyiv: V-vo NUFVSU “Olimpiiska literatura” [in Ukrainian].

Hmelyuk, R. I. (2002). Podgotovka uchitelya v vuze. Pedagogika, 9/10, 119–120 [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Цокало (Кожуріна), І., Симоненко, Н., & Ахтирська, Н. (2019). КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІНДИВІДУАЛЬНО СПРЯМОВАНОЇ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2), 172–181. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2.2019.178479

Номер

Розділ

Статті