РІВНІ ДЕМОКРАТИЧНОСТІ ЗАВДАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ОХОРОНА ПРАЦІ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204100

Ключові слова:

Рівні навчальних запитів, запит на підтвердження, структурований запит, керований запит, відкритий запит, демократія у навчанні, дизайн-мислення, мета-питанн, проблемно-орієнтоване навчання, кейс.

Анотація

У статті розглянуто рівні навчання на основі запитів в науковій освіті: запит на підтвердження, структурований запит, керований запит і відкритий запит; подано характеристику кожного рівня залучення з точки зору самостійності студентів у науковому дослідженні та діяльності викладача у спрямуванні навчальної роботи студентів; проаналізовано результати впровадження визначених рівнів наукового дослідження у процесі виконання студентами навчально-розрахункового проєкту «Відкриваю свою школу».

Біографії авторів

Марина Бутиріна, Донбаський державний педагогічний університет.

Доцент кафедри загальнотехнічних дисциплін, безпеки життєдіяльності та автосправи.

Микита Скрипниченко, Донбаський державний педагогічний університет.

Студент 014. Середня освіта (трудове навчання та технології).

Посилання

Banchi, H. & Bell, R. (2008). The Many Levels of Inquiry. Science and Children, 46(2), 26–29. URL: http://tltjc.blogspot.com/2011/ 02/banchi-and-bell-2008-four-levels-of.html

Bantwini, B. D. (2010). How teachers perceive the new curriculum reform: Lessons from a school district in the Eastern Cape. Int. J. Educ. Dev., 30(1), 83–90. (PDF) Teachers' Levels of Use of the 5E Instructional Model in the Implementation of Curriculum Reforms in Sri Lanka. URL: https://www.researchgate. net/publication/281843665_Teachers'_Levels_of_Use_of_the_5E_Instructional_Model_in_the_Implementation_of_Curriculum_Reforms_in_Sri_Lanka

Bybee, R. W., Taylor, J. A., Gardner, A. (Ed). (2006). The BSCS Instructional Model: Origins and Effectiveness. A Report Prepared for the Offise of Sciense Education National Institutes of Heals. 12 June 2006. URL: https://bscs.org/sites/default/files/_legacy/BSCS_5E_Instructional_Model-Full_Report.pdf

Kuhn, D., Cambridge, M. (2005). Education for thinking. Harvard University Press. URL: https://inquiryineducation.wordpress.com/4-levels-of-inquiry/

MacKenzie, T. (2016). Personalized Learning Using the Types of Student Inquiry. Learning Personalized. URL: https://ciel.viu.ca/scholarly-teaching-practice/viu-council-learning-and-teaching-excellence/2016-2017-council-action-groups/types-inquiry.

Butyrina, M. V., Tiutiunnyk, O. V. (2019). Metody formuvannia demokratychnoi kompetentnosti na zaniattiakh z pryrodnychykh dystsyplin. Innovatsiina pedahohika, Spetsvypusk, Odesa, 48–52 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Бутиріна, М., & Скрипниченко, М. (2020). РІВНІ ДЕМОКРАТИЧНОСТІ ЗАВДАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ОХОРОНА ПРАЦІ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ». Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(3), 32–39. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204100

Номер

Розділ

Статті