ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОЇ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ВИХОВАНОСТІ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204105Ключові слова:
Цінності, духовно-моральні цінності, виховання, духовно-моральне виховання, особистість, студенти, студенти гуманітарних спеціальностей, діагностична робота.Анотація
В статті розглянуто технологію проведення діагностичної роботи зі студентами гуманітарних спеціальностей для підвищення рівня вихованості духовно-моральних цінностей. Надаються приклади вправ і завдань для визначення рівня вихованості духовно-моральних цінностей студентів. Описуються блоки та етапи діагностичної роботи, спрямованої на вдосконалення духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей. Під час проведення діагностичної роботи ми розглядаємо активне, позитивне, байдуже, негативне ставлення до самого процесу діагностики як різні рівні відповідальності і одночасно як визнання прояву внутрішньої духовно моральної культури особистості.Посилання
Belousova, V. O. (1997). Teorіja і metodika gumanіzacії vіdnosin starshoklasnikіv u pozaurochnіj dіjal'nostі zagal'noosvіtn'oї shkoli. Kiyv: IZMN [in Ukrainian].
Ilina, T. A. (1984). Pedagogika. Moscow: Prosveschenie [in Russian].
Istratova, O. N. (2007). Psihodiagnostika. Kollekcija luchshih testov. Rostov on Don: Phoenix [in Russian].
Karelin, A. (2007). Bol'shaja jenciklopedija psihologicheskih testov. Moscow: Eksmo publishing house [in Russian].
Casilina, N., Mikhailova, N., Jusfin, S. (2007). Kak razbudit' sobstvennuju aktivnost' uchenika: pedagogika podderzhki: taktika pomoshhi. Moscow: Chistye Prudy [in Russian].
Polonsky, V. M. (1987). Ocenka kachestva nauchno-pedagogicheskih issledovanij. Moscow: Pedagogy [in Russian].
Sapna, S. A., Corcho, O. G.(2008). Vivchennja osobistostі studenta jak zasіb akademіchnoї adaptacії u VNZ. Visnyk Cherkasskogo University imeni Bohdana Khmelnytskoho. Series: Pedagogichni nauki, 120, 35–39 [in Ukrainian].
Skatkin, M. N. (1986). Metodologija i metodika pedagogicheskih issledovanij. Moscow: Pedagogy [in Russian].