ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОЇ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ВИХОВАНОСТІ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ

Автор(и)

  • Сергій Гуров Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького., Україна https://orcid.org/0000-0002-9456-0046

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204105

Ключові слова:

Цінності, духовно-моральні цінності, виховання, духовно-моральне виховання, особистість, студенти, студенти гуманітарних спеціальностей, діагностична робота.

Анотація

В статті розглянуто технологію проведення діагностичної роботи зі студентами гуманітарних спеціальностей для підвищення рівня вихованості духовно-моральних цінностей. Надаються приклади вправ і завдань для визначення рівня вихованості духовно-моральних цінностей студентів. Описуються блоки та етапи діагностичної роботи, спрямованої на вдосконалення духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей. Під час проведення діагностичної роботи ми розглядаємо активне, позитивне, байдуже, негативне ставлення до самого процесу діагностики як різні рівні відповідальності і одночасно як визнання прояву внутрішньої духовно моральної культури особистості.

Біографія автора

Сергій Гуров, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Кандидат педагогічних наук, зав. кафедри методики викладання германських мов.

Посилання

Belousova, V. O. (1997). Teorіja і metodika gumanіzacії vіdnosin starshoklasnikіv u pozaurochnіj dіjal'nostі zagal'noosvіtn'oї shkoli. Kiyv: IZMN [in Ukrainian].

Ilina, T. A. (1984). Pedagogika. Moscow: Prosveschenie [in Russian].

Istratova, O. N. (2007). Psihodiagnostika. Kollekcija luchshih testov. Rostov on Don: Phoenix [in Russian].

Karelin, A. (2007). Bol'shaja jenciklopedija psihologicheskih testov. Moscow: Eksmo publishing house [in Russian].

Casilina, N., Mikhailova, N., Jusfin, S. (2007). Kak razbudit' sobstvennuju aktivnost' uchenika: pedagogika podderzhki: taktika pomoshhi. Moscow: Chistye Prudy [in Russian].

Polonsky, V. M. (1987). Ocenka kachestva nauchno-pedagogicheskih issledovanij. Moscow: Pedagogy [in Russian].

Sapna, S. A., Corcho, O. G.(2008). Vivchennja osobistostі studenta jak zasіb akademіchnoї adaptacії u VNZ. Visnyk Cherkasskogo University imeni Bohdana Khmelnytskoho. Series: Pedagogichni nauki, 120, 35–39 [in Ukrainian].

Skatkin, M. N. (1986). Metodologija i metodika pedagogicheskih issledovanij. Moscow: Pedagogy [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Гуров, С. (2020). ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОЇ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ВИХОВАНОСТІ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(3), 49–58. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204105

Номер

Розділ

Статті