ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ ЗАСОБОМ ТРАДИЦІЙНИХ СІМЕЙНИХ ЦІННОСТЕЙ

Автор(и)

  • Ганна Єрмак Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького., Україна https://orcid.org/0000-0003-4967-3110
  • Інна Колесникова Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького., Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204111

Ключові слова:

Батьки, моральне виховання, моральні якості особистості, родина, родинне виховання, сім’я, сімейні традиції, система сімейних цінностей.

Анотація

У статті розглянута значущість сімейного виховання для становлення особистості з міцними моральними основами. Мета статті полягає в обґрунтуванні необхідності морального виховання дітей на основі традиційних сімейних цінностей. Пріоритети державної політики стосовно сім’ї визначені в нормативних актах України. Аналізуються погляди вчених на засоби морального виховання в сім’ї. Для реалізації мети використано методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення. Були виокремлені основні засоби морального виховання підростаючого покоління у сім’ї.

Біографії авторів

Ганна Єрмак, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри дошкільної освіти та соціальної педагогіки.

Інна Колесникова, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Здобувач вищої освіти ІV року навчання освітнього ступеня бакалавр, спеціальність 013 Початкова освіта, освітньо-професійна програма Початкова освіта. Християнська етика.

Посилання

Babenko, N. B. (1999). Ukrayinska simya: tradyziy, problemy, rozvytok rodynnogo vidpochynku [The Ukrainian Family: Traditions, Problems, Development of Family Leisure]. Aktualni problem istorii, teorii ta praktyku khudozhnoyi kultury – Current Issues of Art History, 2(3), 252‒260 [in Ukrainian].

Bochelyuk, V. Y., Bochelyuk, V. V. (2006). Dozvillevoznavstvo [Leisure Studies]. Kyiv: Zentr navchalnoy literatury [in Ukrainian].

Vishnevsky, O. (2006). Teoretychni osnovy suchasnoy pedagogiki. Posibnyk dlia studentiv vyschych navchalnykh zakladiv [Theoretical foundations of modern Ukrainian pedagogy. A guide for students of higher education]. Drohobych: Kolo [in Ukrainian].

Dyenizhna, S. O., Sova, K. (2010). Etika i psihologiya simejnogo zhittya [Ethics and Psychology of Family Life]. Kyiv: Vid. centr NUBiP Ukrayini [in Ukrainian].

Lyubar, O.O. (Eds.). (2003). History of Ukrainian school and pedagogy. Kyiv: T-vo «Znannya» [in Ukrainian].

Kupina, N. M. (2002). Poglyad na suchasnu sim’yu [A look at a modern family]. Osvityanin – Educator 1, 20‒22 [in Ukrainian].

Lucik, D. (2012). Ideali sim’yi u tvorchosti klasikiv pedagogichnoyi dumki v Ukrayini i suchasna ukrayinska sim’ya [Family Ideas in Creating Classical Educational Thoughts in Ukraine and the Modern Ukrainian Family]. Drogobich: Redakcijno-vidavnichij viddil Drogobickogo derzhavnogo pedagogichnogo universitetu imeni Ivana Franka [in Ukrainian].

National Doctrine of Development of Education of Ukraine in the 21st Century. URL: https://zakon. rada.gov.ua/laws/show/347/2002 [in Ukrainian].

Stelmahovich, M. (1996). Ukrayinska rodinna pedagogika [Ukrainian Family Pedagogy: Educational. manual]. Kyiv: ISDO [in Ukrainian].

Ukraine's national security strategy. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/287/2015 [in Ukrainian].

Suhomlinskij, V. O. (1977). Batkivska pedagogika [Parental pedagogy]. (Vols. 1‒5). Kyiv: Znannia [in Ukrainian].

Chuchalin, O. P. (2015). Hristiyanski cinnosti ukrayinskoyi rodini: tradiciyi i suchasnist [Christian values of the Ukrainian family: traditions and modernity].

##submission.downloads##

Як цитувати

Єрмак, Г., & Колесникова, І. (2020). ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ ЗАСОБОМ ТРАДИЦІЙНИХ СІМЕЙНИХ ЦІННОСТЕЙ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(3), 59–65. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204111

Номер

Розділ

Статті