ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Олена Ящук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-3757-6025

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204160

Ключові слова:

Професійна підготовка, початкова школа, майбутні вчителі, молодші школярі, критерії, інформаційне середовище, інформаційна безпека, дистанційна освіта.

Анотація

У статті розкрито зміни змісту освітньо-професійних програм підготовки майбутніх учителів початкової школи. Зокрема, введено до навчальних планів підготовки за ОС Бакалавр дисциплін, при вивченні яких висвітлюються особливості сучасного інформаційного суспільства; знайомляться з можливостями інформаційно-освітнього середовища в освітньому процесі початкової школи; розкриваються змістові аспекти реалізації інформаційної безпеки в умовах сучасної мережевої комунікації; презентуються різні платформи та сервіси дистанційної освіти. Охарактеризовано критерії підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання ІКТ у професійній діяльності: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний.

Біографія автора

Олена Ящук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії початкового навчання.

Посилання

Bahmat, N. (2013). Zastosuvannja hmarnih tehnologіj u procesі vivchennja ciklu profesіjno-orіentovanoi gumanіtarnoi ta socіal'no-ekonomіchnoi pіdgotovki majbutnіh vchitelіv pochatkovoi shkoli. Іnformacіjnі tehnologіi v osvіtі, 15, 103–111 [in Ukrainian].

Koval', L. (2009). Profesіjna pіdgotovka majbutnіh uchitelіv pochatkovoї shkoli: tehnologіchna skladova. Donec'k [in Ukrainian].

Mukovіz, O. (2015). Vibіr sistemi upravlіnnja kontentom pri stvorennі sajtu sistemi neperervnoї osvіti vchitelіv pochatkovoї shkoli. Naukovі zapiski Rіvnens'kogo derzhavnogo gumanіtarnogo unіversitetu. Rіvne [in Ukrainian].

Mukovіz, O. (2015). Zmіst ta tehnologіja profesіjnoї pіdgotovki vikladacha do organіzacії distancіjnogo navchannja u VNZ. Suchasnі problemi gumanіzacії profesіjnoї pіdgotovki majbutnіh pedagogіv: proceedings of the Scientific and Practical Conference. Uman [in Ukrainian].

Pushkar'ova, T. (2013). Elektronna osvіta і її rozvitok v Ukraїnі Rezhim dostupu. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2013_3_4 [in Ukrainian].

Savchenko, O. (2012). Didaktika pochatkovoї osvіti. Kyiv [in Ukrainian].

Savchenko, O. (2004). Іnvarіantna komponenta u pіdgotovcі vchitelja pochatkovih klasіv. Pіdgotovka vchitelja pochatkovoї shkoli v umovah novoї paradigmi osvіti: proceedings of the Scientific and Practical Conference. Kyiv [in Ukrainian].

Pometun, O., Serednjak, L., Sushhenko, І., Janushevich, O. (2005). Upravlіnnja shkoloju, shho zmіnjuєt'sja. Poradnik suchasnogo direktora. Ternopіl' [in Ukrainian].

Kononets, N. (2016). E-learning in the Agrarian College of Management and Law of Poltava State Agrarian Academy: Approaches to Global Integration. GLOKALde is official e-journal of UDEEEWANA, Vol. 2, No 1, 71–90. URL: http://www.glokalde.com/pdf/issues/5/Volume2Number1.pdf.

Mukoviz, O. P. (2014). Analysis of modern forms and methods of primary school teachers distance learning lifelong education. Science, Technology and Higher Education: proceedings of the Scientific and Practical Conference. Canada, 229–233.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ящук, О. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(3), 154–160. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204160

Номер

Розділ

Статті