СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНА АКТИВНІСТЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Вікторія Бондаренко Комунальний заклад «Березківський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа-інтернат-ліцей І‒ІІІ ступенів» Миколаївської обласної ради., Україна https://orcid.org/0000-0002-0549-7664

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(4).2020.222873

Ключові слова:

соціально-комунікативна активність, молодші школярі, компетентність, ключові компетентності, ініціативність, початкова школа, навчальна діяльність, комунікативні вміння, соціальні цінності, проактивність.

Анотація

У статті розглянуто соціально-комунікативну активність молодших школярів як актуальну здатність особистості в процесі успішної реалізації освітньої парадигми Нової української школи.
Метою публікації є визначення та окреслення зв’язку у процесі формування всебічно компетентної особистості між соціально-комунікативною активністю та ключовими компетентностями, соціальною грамотністю, перспективою соціалізації, креативністю мислення, соціальною взаємодією, світоглядом, комунікативною грамотністю, співпрацею у колективі та з дорослими, проактивною поведінкою молодших школярів.

Біографія автора

Вікторія Бондаренко, Комунальний заклад «Березківський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа-інтернат-ліцей І‒ІІІ ступенів» Миколаївської обласної ради.

Кандидат педагогічних наук, учитель-методист.

Посилання

Alavydze, T. L., Andreeva, H. M., Antoniuk, E. V. (2002). Sotsialnaja psikholohija v sovremennom mire. Moskva: Aspekt Press [in Russian].

Andreeva, H. M. (2000). Psikholohija sotsialnoho poznanija. Moskva: Aspekt-Press [in Russian].

Bondarenko, V. V. (2019). Formuvannia sotsialno-komunikatyvnoi aktyvnosti molodshykh shkoliariv u vzaiemodii urochnoi ta pozaurochnoi diialnosti. Extended abstract of candidate’s thesis. Uman [in Ukrainian].

Bordovskaia, N. V., Rean, A. A. (2008). Pedahohika. Sankt-Peterburh: Pyter [in Russian].

Kolot, V. A., Punskyi, V. O., Vokalova, S. S. (1987). Uchit` umeniju uchitsia. Kyiv: Rad. shk. [in Russian].

Kushnir, V., Kushnir, H., Honcharenko S. (2007). Fundamentalnist znan uchytelia yak novyi vyklyk rozvytku suspilstva. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity, 3, 9–20 [in Ukrainian].

Liublynskaia, A. A. (1977). Uchiteliu o psykholohii mladsheho shkolnika. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].

Makarenko, A. (1979). Pedahohicheskaja poema. Moskva: Pravda [in Russian].

Nova ukrainska shkola: kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly / MON Ukrainy. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi, V. O. (1977). Vybrani tvory. (Vols. 1‒5); Vol. 1. Kyiv: Rad. shk. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Як цитувати

Бондаренко, В. (2020). СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНА АКТИВНІСТЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(4), 6–14. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(4).2020.222873

Номер

Розділ

Статті