РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ «МУЗИЧНОЇ ІНФОРМАТИКИ»

Автор(и)

  • Василь Семенчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0001-9571-5495

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(4).2020.223058

Ключові слова:

музична інформатика, музично-комп’ютерні технології, інформатична компетентність, педагогіка співпраці, українська народна музична творчість, міжпредметна інтеграція, міжпредметна компетентність, творчий проєкт.

Анотація

У статті ставиться завдання розглянути міждисциплінарну сферу професійної діяльності, пов’язану зі створенням та застосуванням спеціалізованих музичних програмно-апаратних засобів, – музичну інформатику. Метою статті є висвітлення творчого підходу в процесі вивчення дисципліни «Музична інформатика», де значну роль в інтелектуальному розвитку студентів, формуванні їхнього світогляду та інформатичної компетентності відіграє використання та реалізація міжпредметних зв’язків. Це сприяє формуванню практичних умінь та навичок застосовувати знання з однієї дисципліни під час вивчення інших.

Біографія автора

Василь Семенчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доцент кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва.

Посилання

Belichenko, V. V., Gorbunova, I. B. (2011). Fenomen muzyikalno-kompyuternyih tehnologiy v obuchenii informatike muzyikanta (v usloviyah perehoda na novyie obrazovatelnyie standartyi). SPb.: Izd-vo RGPU im. A. I. Gertsena [in Russian].

Blonskiy, P. P. (1918). Kurs pedagogiki. Vvedenie v vospitanie rebenka. Moskva [in Russian].

Bondarenko, A. I., Shulhina, V. D. (2010). Muzychna informatyka: navch. posib. Kyiv [in Ukrainian].

Holovan, M. S. (2007). Informatychna kompetentnist yak ob’iekt pedahohichnoho doslidzhennia. Problemy inzhenerno-pedahohichnoi osvity. Kharkiv, 16, 314–324 [in Ukrainian].

Honcharenko, S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].

Gorbunova, I. B. (2009). Informacionnye tehnologii v muzyke. SPb.: Izd-vo RGPU im. A. I. Gercena, Vol. 1 [in Russian].

Derzhavnyi standart bazovoi i povnoi zahalnoi serednoi osvity. Zatverdzhenyi postanovoiu Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 23 lystopada 2011 r. № 1392: URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF [in Ukrainian].

Kompleksna prohrama khudozhno-estetychnoho vykhovannia uchniv u zahalnoosvitnikh ta pozashkilnykh navchalnykh zakladakh. URL: http://zippo.net.ua/data/files/2017/2018_kompleksna_programa_hud_ estet_vyhovannja.pdf [in Ukrainian].

Lozhakova, E. A. (2012). Formirovanie informatsionnoy kompetentnosti buduschih muzyikantov v protsesse obucheniya informatike. Extended abstract of candidate’s thesis. Tula [in Russian].

Mizhpredmetni zv’iazky yak pedahohichna katehoriia. Teoretychni aspekty. URL: http://www.osvitaua. com/2018/07/65675/ [in Ukrainian].

Pedahohika spivrobitnytstva: sutnist, kliuchovi idei, formy ta metody. URL: http://ru.osvita.ua/ school/lessons_summary/upbring/31097/ [in Ukrainian].

Fitsula M. M. (2003). Pedahohika. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Як цитувати

Семенчук, В. (2020). РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ «МУЗИЧНОЇ ІНФОРМАТИКИ». Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(4), 129–139. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(4).2020.223058

Номер

Розділ

Статті