ФОРМУВАННЯ КАРТОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІН ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Оксана Браславська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0852-686X
  • Наталія Барвінок Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6661-4780

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234755

Анотація

У статті охарактеризовано процес формування картографічної компетентності майбутніх учителів географії при вивченні дисциплін фундаментальної підготовки. Розглянуто праці вітчизняних та закордонних авторів, які у своїх роботах вивчали питання формування фахових компетентностей майбутніх учителів і, зокрема, картографічної компетентності у підготовці майбутніх учителів географії. Визначено важливість вивчення дисциплін фундаментальної підготовки для формування картографічної компетентності здобувачів вищої освіти.

Ключові слова: фахова компетентність, картографічна компетентність, професійна підготовка, навчальна практика, карта, картографія, майбутній учитель географії, дисципліни фундаментальної підготовки.

Біографії авторів

Оксана Браславська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри географії та методики її навчання.

Наталія Барвінок, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри географії та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-09

Як цитувати

Браславська, О., & Барвінок, Н. (2021). ФОРМУВАННЯ КАРТОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІН ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 6–15. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234755

Номер

Розділ

Статті