ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФІЛОЛОГА: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Валентина Гончарук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7323-0590
  • Олена Гармаш Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького., Україна https://orcid.org/0000-0002-7779-5505
  • Алла Карась Харківська державна зооветеринарна академія., Україна https://orcid.org/0000-0001-6723-8855

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234757

Анотація

У статті з’ясовано сутність культурологічної компетентності, проаналізовано культурологічний зміст соціокультурної лінії програми з української мови для 5–9-х класів, розкрито культурологічний компонент на уроках з української мови, української літератури й українознавства. Доведено, що виховання моральних цінностей молоді відбуватиметься під час освітнього процесу, що буде спрямований на формування українських гуманістичних ідеалів. Зроблено висновок, що виховати культурну особистість зможе підготовлений у ЗВО філолог, у якого буде сформовано культурологічну компетентність.

Ключові слова: культурологічна компетентність, майбутній філолог, формування, методика, професійна підготовка, культурна комунікація, соціокультурна змістова лінія, етнокультура.

Біографії авторів

Валентина Гончарук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання.

Олена Гармаш, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Доктор філологічних наук, доцент кафедри германської філології.

Алла Карась, Харківська державна зооветеринарна академія.

Cтарший викладач кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-09

Як цитувати

Гончарук, В., Гармаш, О., & Карась, А. (2021). ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФІЛОЛОГА: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 16–25. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234757

Номер

Розділ

Статті