ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФІЛОЛОГА: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234757Анотація
У статті з’ясовано сутність культурологічної компетентності, проаналізовано культурологічний зміст соціокультурної лінії програми з української мови для 5–9-х класів, розкрито культурологічний компонент на уроках з української мови, української літератури й українознавства. Доведено, що виховання моральних цінностей молоді відбуватиметься під час освітнього процесу, що буде спрямований на формування українських гуманістичних ідеалів. Зроблено висновок, що виховати культурну особистість зможе підготовлений у ЗВО філолог, у якого буде сформовано культурологічну компетентність.
Ключові слова: культурологічна компетентність, майбутній філолог, формування, методика, професійна підготовка, культурна комунікація, соціокультурна змістова лінія, етнокультура.