ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234763Анотація
У статті розглядаються особливості проходження педагогічної практики майбутніми вчителями початкової школи в умовах дистанційного навчання. Розкрито мету, завдання та зміст педагогічної практики, проаналізовано особливості організації дистанційного навчання в Уманському державному університеті імені Павла Тичини та особливості проведення практик під час обставин, які унеможливлюють відвідування студентами-практикантами закладів загальної середньої освіти. Авторами розглянуто освітні IT-проєкти, які можуть використовувати здобувачі освіти з метою аналізу уроків та виховних заходів, подано рекомендації студентам-практикантам щодо проходження педагогічної практики в умовах дистанційного навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-27
Як цитувати
Безлюдна, Н., & Дудник, Н. (2021). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 26–32. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234763
Номер
Розділ
Статті