ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234763Анотація
У статті розглядаються особливості проходження педагогічної практики майбутніми вчителями початкової школи в умовах дистанційного навчання. Розкрито мету, завдання та зміст педагогічної практики, проаналізовано особливості організації дистанційного навчання в Уманському державному університеті імені Павла Тичини та особливості проведення практик під час обставин, які унеможливлюють відвідування студентами-практикантами закладів загальної середньої освіти. Авторами розглянуто освітні IT-проєкти, які можуть використовувати здобувачі освіти з метою аналізу уроків та виховних заходів, подано рекомендації студентам-практикантам щодо проходження педагогічної практики в умовах дистанційного навчання.
Ключові слова: професійна підготовка, педагогічна практика, майбутні вчителі початкової школи, учні початкових класів, освітній процес, дистанційне навчання, онлайн спілкування, IT-проєкти.