ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234763

Анотація

У статті розглядаються особливості проходження педагогічної практики майбутніми вчителями початкової школи в умовах дистанційного навчання. Розкрито мету, завдання та зміст педагогічної практики, проаналізовано особливості організації дистанційного навчання в Уманському державному університеті імені Павла Тичини та особливості проведення практик під час обставин, які унеможливлюють відвідування студентами-практикантами закладів загальної середньої освіти. Авторами розглянуто освітні IT-проєкти, які можуть використовувати здобувачі освіти з метою аналізу уроків та виховних заходів, подано рекомендації студентам-практикантам щодо проходження педагогічної практики в умовах дистанційного навчання.

Ключові слова: професійна підготовка, педагогічна практика, майбутні вчителі початкової школи, учні початкових класів, освітній процес, дистанційне навчання, онлайн спілкування, IT-проєкти.

Біографії авторів

Наталія Безлюдна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Наталка Дудник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-27

Номер

Розділ

Статті