ОСНОВИ ФРАКТАЛЬНОЇ КЛАСТЕРНОЇ МЕТОДОЛОГІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234764Анотація
У статті теоретично обґрунтовано структурно-функціональні основи фрактальної кластерної методології дослідження системи освіти, що відображає взаємодію її компонентів; принципів, форм, методів, засобів і функцій. З’ясовано, що для інтенсифікації процесу конвергенції секторів системи освіти необхідні кооперативні зусилля всіх державних інституцій. Доведено, що актуальною науковою проблемою є не лише розкриття змісту фрактальної кластерної методології дослідження системи освіти, а й перевірка ефективності інноваційної методології, в основу якої покладені нові принципи системи освіти загалом.
Ключові слова: освіта, конвергенція освіти, принципи системи освіти, світовий освітній простір, якість навчання, наукова проблема, фрактальна кластерна методологія, інноваційні освітні технології, конвергентно-дивергентні закони, синергетика.