ОСНОВИ ФРАКТАЛЬНОЇ КЛАСТЕРНОЇ МЕТОДОЛОГІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Андрій Максютов Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-5486-634X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234764

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано структурно-функціональні основи фрактальної кластерної методології дослідження системи освіти, що відображає взаємодію її компонентів; принципів, форм, методів, засобів і функцій. З’ясовано, що для інтенсифікації процесу конвергенції секторів системи освіти необхідні кооперативні зусилля всіх державних інституцій. Доведено, що актуальною науковою проблемою є не лише розкриття змісту фрактальної кластерної методології дослідження системи освіти, а й перевірка ефективності інноваційної методології, в основу якої покладені нові принципи системи освіти загалом.

Ключові слова: освіта, конвергенція освіти, принципи системи освіти, світовий освітній простір, якість навчання, наукова проблема, фрактальна кластерна методологія, інноваційні освітні технології, конвергентно-дивергентні закони, синергетика.

Біографія автора

Андрій Максютов, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри географії та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-09

Як цитувати

Максютов, А. (2021). ОСНОВИ ФРАКТАЛЬНОЇ КЛАСТЕРНОЇ МЕТОДОЛОГІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 33–44. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234764

Номер

Розділ

Статті