СУЧАСНА ПРОФЕСІЙНО-ХУДОЖНЯ ОСВІТА: СУТНІСТЬ, ПАРАДИГМИ, ТРАДИЦІЇ, НОВАЦІЇ, ПРОБЛЕМИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234768Анотація
У статті уточнено сутність сучасної професійно-художньої освіти та з опорою на понятійний апарат діалектики традицій і новацій образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей обґрунтовано парадигмальну методологію функціонування цієї системи. Також окреслено невирішене коло проблемних питань в її організаційно-інституційному, програмно-змістовому, навчально-методичному, інформаційно-технологічному й особистісно-самоорганізаційному аспектах.
Ключові слова: професійно-художня освіта, парадигма, традиція, новація, образотворча підготовка, академізм, цифровізація, інформаційні технології, майбутні фахівці мистецьких спеціальностей
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-08-09
Як цитувати
Пічкур, М. (2021). СУЧАСНА ПРОФЕСІЙНО-ХУДОЖНЯ ОСВІТА: СУТНІСТЬ, ПАРАДИГМИ, ТРАДИЦІЇ, НОВАЦІЇ, ПРОБЛЕМИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 52–62. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234768
Номер
Розділ
Статті