СУЧАСНА ПРОФЕСІЙНО-ХУДОЖНЯ ОСВІТА: СУТНІСТЬ, ПАРАДИГМИ, ТРАДИЦІЇ, НОВАЦІЇ, ПРОБЛЕМИ

Автор(и)

  • Микола Пічкур Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-8454-0642

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234768

Анотація

У статті уточнено сутність сучасної професійно-художньої освіти та з опорою на понятійний апарат діалектики традицій і новацій образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей обґрунтовано парадигмальну методологію функціонування цієї системи. Також окреслено невирішене коло проблемних питань в її організаційно-інституційному, програмно-змістовому, навчально-методичному, інформаційно-технологічному й особистісно-самоорганізаційному аспектах.

Біографія автора

Микола Пічкур, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, професор кафедри образотворчого мистецтва.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-27

Як цитувати

Пічкур, М. (2021). СУЧАСНА ПРОФЕСІЙНО-ХУДОЖНЯ ОСВІТА: СУТНІСТЬ, ПАРАДИГМИ, ТРАДИЦІЇ, НОВАЦІЇ, ПРОБЛЕМИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 52–62. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234768

Номер

Розділ

Статті