СУЧАСНА ПРОФЕСІЙНО-ХУДОЖНЯ ОСВІТА: СУТНІСТЬ, ПАРАДИГМИ, ТРАДИЦІЇ, НОВАЦІЇ, ПРОБЛЕМИ

Автор(и)

  • Микола Пічкур Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-8454-0642

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234768

Анотація

У статті уточнено сутність сучасної професійно-художньої освіти та з опорою на понятійний апарат діалектики традицій і новацій образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей обґрунтовано парадигмальну методологію функціонування цієї системи. Також окреслено невирішене коло проблемних питань в її організаційно-інституційному, програмно-змістовому, навчально-методичному, інформаційно-технологічному й особистісно-самоорганізаційному аспектах.

Ключові слова: професійно-художня освіта, парадигма, традиція, новація, образотворча підготовка, академізм, цифровізація, інформаційні технології, майбутні фахівці мистецьких спеціальностей

Біографія автора

Микола Пічкур, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, професор кафедри образотворчого мистецтва.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-09

Як цитувати

Пічкур, М. (2021). СУЧАСНА ПРОФЕСІЙНО-ХУДОЖНЯ ОСВІТА: СУТНІСТЬ, ПАРАДИГМИ, ТРАДИЦІЇ, НОВАЦІЇ, ПРОБЛЕМИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 52–62. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234768

Номер

Розділ

Статті