ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235185Анотація
Статтю присвячено проблемі здобуття життєвих компетентностей дітьми з особливими освітніми потребами. Зазначено, що для системної реалізації засад інклюзивного навчання, національне законодавство було приведене у відповідність до міжнародних норм і стандартів, однак для організації інклюзивного освітнього середовища важливо створити відповідні умови у закладі освіти. Встановлено, що особлива роль у роботі з дітьми, котрі потребують додаткової освітньої підтримки, належить інноваційним технологіям.
Ключові слова: інклюзія, інклюзивна освіта, технології інклюзивної освіти, діти з особливими освітніми потребами, індивідуалізація освітнього процесу, спільне викладання в інклюзивному класі, подолання навчальних і поведінкових труднощів, адаптація освітнього середовища.