ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • Алла Веремчук Рівненський державний гуманітарний університет. http://orcid.org/0000-0002-3458-9584
  • Ольга Хом’як Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». http://orcid.org/0000-0001-9573-9040

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235185

Анотація

Статтю присвячено проблемі здобуття життєвих компетентностей дітьми з особливими освітніми потребами. Зазначено, що для системної реалізації засад інклюзивного навчання, національне законодавство було приведене у відповідність до міжнародних норм і стандартів, однак для організації інклюзивного освітнього середовища важливо створити відповідні умови у закладі освіти. Встановлено, що особлива роль у роботі з дітьми, котрі потребують додаткової освітньої підтримки, належить інноваційним технологіям.

Ключові слова: інклюзія, інклюзивна освіта, технології інклюзивної освіти, діти з особливими освітніми потребами, індивідуалізація освітнього процесу, спільне викладання в інклюзивному класі, подолання навчальних і поведінкових труднощів, адаптація освітнього середовища.

Біографії авторів

Алла Веремчук, Рівненський державний гуманітарний університет.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти.

Ольга Хом’як, Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука».

Ph.D in Pedagogical Sciences, Associate Professor of the Department of Primary and Preschool Education.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-27

Номер

Розділ

Статті