ІДЕЇ М. МОНТЕССОРІ ЩОДО РОЛІ І ФУНКЦІЙ ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235188Анотація
У статті розглянуто вимоги особистісно-професійного характеру до сучасного вихователя в умовах реформування дошкільної освіти в Україні. На основі теоретичного аналізу розкрито основні педагогічні ідеї видатного італійського педагога-гуманіста М. Монтессорі щодо ролі і функцій педагога в освітньому процесі. Обґрунтовано актуальність їхнього застосування для професійного становлення педагога у традиційному закладі дошкільної освіти.
Ключові слова: дитина, педагогічна система М. Монтессорі, Монтессорі-педагог, особистісно орієнтована концепція, гуманізм, дошкільний вік, дошкільна освіта, функції педагога.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-08-09
Як цитувати
Григор’єва, Н. (2021). ІДЕЇ М. МОНТЕССОРІ ЩОДО РОЛІ І ФУНКЦІЙ ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 79–85. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235188
Номер
Розділ
Статті