ІДЕЇ М. МОНТЕССОРІ ЩОДО РОЛІ І ФУНКЦІЙ ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235188

Анотація

У статті розглянуто вимоги особистісно-професійного характеру до сучасного вихователя в умовах реформування дошкільної освіти в Україні. На основі теоретичного аналізу розкрито основні педагогічні ідеї видатного італійського педагога-гуманіста М. Монтессорі щодо ролі і функцій педагога в освітньому процесі. Обґрунтовано актуальність їхнього застосування для професійного становлення педагога у традиційному закладі дошкільної освіти.

Ключові слова: дитина, педагогічна система М. Монтессорі, Монтессорі-педагог, особистісно орієнтована концепція, гуманізм, дошкільний вік, дошкільна освіта, функції педагога.

Біографія автора

Наталя Григор’єва, Бердянський державний педагогічний університет.

Aсистент кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-27

Номер

Розділ

Статті