ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ірина Єсьман Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди., Україна https://orcid.org/0000-0001-9785-6013
  • Вікторія Ушмарова Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди., Україна https://orcid.org/0000-0003-1394-3596

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235189

Анотація

У статті на основі аналізу джерельної бази дослідження з’ясовано сутність поняття «культура академічної доброчесності», сформульовано авторське визначення провідної категорії дослідження; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування культури академічної доброчесності молодших школярів у освітньому процесі початкової школи. Презентовано та узагальнено результати експериментальної перевірки педагогічних умов формування культури академічної доброчесності молодших школярів у освітньому процесі початкової школи, проведеного у 2019/2020 навчальному році на базі Харківській гімназії № 169 з учнями 4-х класів.

Біографії авторів

Ірина Єсьман, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри початкової і професійної освіти.

Вікторія Ушмарова, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди.

Доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри початкової і професійної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-27

Як цитувати

Єсьман, І., & Ушмарова, В. (2021). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 86–93. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235189

Номер

Розділ

Статті