ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235189Анотація
У статті на основі аналізу джерельної бази дослідження з’ясовано сутність поняття «культура академічної доброчесності», сформульовано авторське визначення провідної категорії дослідження; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування культури академічної доброчесності молодших школярів у освітньому процесі початкової школи. Презентовано та узагальнено результати експериментальної перевірки педагогічних умов формування культури академічної доброчесності молодших школярів у освітньому процесі початкової школи, проведеного у 2019/2020 навчальному році на базі Харківській гімназії № 169 з учнями 4-х класів.
Ключові слова: академічна доброчесність, культура академічної доброчесності, педагогічні умови, освітній процес, початкова школа, молодші школярі, письмовий переказ, цінності академічної доброчесності, доброчесне академічне середовище.