ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ірина Єсьман Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. http://orcid.org/0000-0001-9785-6013
  • Вікторія Ушмарова Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. http://orcid.org/0000-0003-1394-3596

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235189

Анотація

У статті на основі аналізу джерельної бази дослідження з’ясовано сутність поняття «культура академічної доброчесності», сформульовано авторське визначення провідної категорії дослідження; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування культури академічної доброчесності молодших школярів у освітньому процесі початкової школи. Презентовано та узагальнено результати експериментальної перевірки педагогічних умов формування культури академічної доброчесності молодших школярів у освітньому процесі початкової школи, проведеного у 2019/2020 навчальному році на базі Харківській гімназії № 169 з учнями 4-х класів.

Ключові слова: академічна доброчесність, культура академічної доброчесності, педагогічні умови, освітній процес, початкова школа, молодші школярі, письмовий переказ, цінності академічної доброчесності, доброчесне академічне середовище.

Біографії авторів

Ірина Єсьман, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри початкової і професійної освіти.

Вікторія Ушмарова, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди.

Доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри початкової і професійної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-27

Номер

Розділ

Статті