ТЕХНОЛОГІЇ СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ЙОГО КЕРІВНИКА

Автор(и)

  • Світлана Попиченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0001-5405-5937

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235203

Анотація

У статті актуалізовано проблему формування позитивного іміджу закладу дошкільної освіти та його керівника в умовах об’єктивних змін, спричинених модернізацією цієї ланки освітньої системи. Проведено аналіз підходів до визначення поняття іміджу, обґрунтовано його вплив на конкурентоспроможність закладу. Розкрито параметри, які характеризують стан корпоративного іміджу закладу. Окреслено ознаки особистісного іміджу керівника закладу. Запропоновано технології формування позитивного іміджу як закладу дошкільної освіти, так і його керівника.

Ключові слова: імідж, імідж закладу дошкільної освіти, Базовий компонент дошкільної освіти, імідж керівника, складові іміджу, ознаки особистого іміджу, показники корпоративного іміджу, технології формування позитивного іміджу.

Біографія автора

Світлана Попиченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-27

Номер

Розділ

Статті