ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235207Анотація
У статті описано процес формування цифрової компетентності у майбутніх фахівців дошкільної освіти, спеціальних умінь і навичок орієнтації в інформаційних потоках, застосування необхідної цифрованої інформації та її адекватного сприймання, критичного осмислення. Описано особливості застосування цифрових технологій, які розширюють операційні можливості педагогічної реальності, поглиблює її віртуальні характеристики. Наведено приклади практичного застосування цифрових технологій у дошкільній освіті. Розкрито поняття «цифрова компетентність». У статті з’ясовано, що за допомогою цифрових технологій можуть бути реалізовані навчально-дидактичні та організаційно- творчі функції.
Ключові слова: цифрова компетентність, цифрові технології, функції цифрової компетентності, фахівці дошкільної освіти, інформаційно-комунікаційні технології.