РОЛЬ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НЕМОВНОГО ЗВО

Автор(и)

  • Галина Бондар Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7321-8137

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235213

Анотація

У статті розглянуто теоретико-практичні аспекти проектної діяльності у немовному ЗВО. Показано основні особливості проектної діяльності при вивченні іноземної мови. Проектна діяльність є як методом навчання, так і засобом практичного застосування засвоєних знань й умінь у галузі майбутньої професійної діяльності, яка дає можливість студентам проявляти самостійність у плануванні, організації та контролі своєї роботи.

Ключові слова: іноземні мови, студенти, проектна діяльність, немовний ЗВО, іншомовна професійна компетентність, професійна компетентність, професійна діяльність, професійно-орієнтована мовна освіта, викладач.

Біографія автора

Галина Бондар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-09

Як цитувати

Бондар, Г. (2021). РОЛЬ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НЕМОВНОГО ЗВО. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 118–125. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235213

Номер

Розділ

Статті