ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 7-ГО КЛАСУ ЗАСОБАМИ РОЗДІЛУ «ПОВЕДІНКА ТВАРИН»

Автор(и)

  • Лариса Шаповал ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»., Україна https://orcid.org/0000-0003-1250-0806

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235217

Анотація

У статті висвітлено проблему формування дослідницької компетентності учнів 7-го класу засобами шкільного курсу біології, зокрема його розділу «Поведінка тварин».
Проаналізовано Державний стандарт базової середньої освіти щодо очікуваних результатів навчання учнів, у яких компоненти дослідницької компетентності виділено та об’єднано у групи: інтелектуальний, практичний, ціннісний, здатність до самоорганізації та самоконтролю.
Запропонована Програма формування дослідницької компетентності учнів у позаурочній діяльності засобами розділу «Поведінка тварин» та результати проведення формувального експерименту.
Ключові слова: курс біології 7-го класу, дослідницька компетентність, Державний стандарт базової середньої освіти, розділ «Поведінка тварин», спостереження як метод дослідження, складники дослідницької компетентності, Програма формування дослідницької компетентності.

Біографія автора

Лариса Шаповал, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри біології, методології і методики навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-09

Як цитувати

Шаповал, Л. (2021). ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 7-ГО КЛАСУ ЗАСОБАМИ РОЗДІЛУ «ПОВЕДІНКА ТВАРИН». Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 126–135. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235217

Номер

Розділ

Статті