ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 7-ГО КЛАСУ ЗАСОБАМИ РОЗДІЛУ «ПОВЕДІНКА ТВАРИН»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235217Анотація
У статті висвітлено проблему формування дослідницької компетентності учнів 7-го класу засобами шкільного курсу біології, зокрема його розділу «Поведінка тварин».
Проаналізовано Державний стандарт базової середньої освіти щодо очікуваних результатів навчання учнів, у яких компоненти дослідницької компетентності виділено та об’єднано у групи: інтелектуальний, практичний, ціннісний, здатність до самоорганізації та самоконтролю.
Запропонована Програма формування дослідницької компетентності учнів у позаурочній діяльності засобами розділу «Поведінка тварин» та результати проведення формувального експерименту.
Ключові слова: курс біології 7-го класу, дослідницька компетентність, Державний стандарт базової середньої освіти, розділ «Поведінка тварин», спостереження як метод дослідження, складники дослідницької компетентності, Програма формування дослідницької компетентності.