ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Світлана Семчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-5200-3727

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235223

Анотація

У статті розглянуто шляхи впровадження інтернет-технологій в освітній процес закладу вищої освіти. Виокремлено принципи побудови комп’ютерних навчальних центрів, що працюють на базі мережевих технологій. Описано технологію дистанційного навчання, яка забезпечує проведення освітнього процесу на основі використання сучасних інформаційних та телекомунікаційних технологій. Визначено умови ефективності та підвищення якості навчання студентів засобами дистанційного навчання. Виокремлено особливості та переваги використання дистанційного навчання студентів у порівнянні з традиційними формами (очною та заочною).

Ключові слова: інтернет-технології, дистанційне навчання, заклади вищої освіти, кейс-технологія, ТВ-технологія, мережева технологія, тьюторіал, система дистанційного навчання Moodle.

Біографія автора

Світлана Семчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-09

Як цитувати

Семчук, С. (2021). ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 136–142. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235223

Номер

Розділ

Статті