ВПЛИВ НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА ТЕХНОЛОГІЙ НА ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З АФАЗІЄЮ

Автор(и)

  • Людмила Колісник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-2536-6829

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235979

Анотація

У статті на основі власного та передового педагогічного досвіду автор розкриває позитивний вплив нетрадиційних методів та технологій на психоемоційний стан дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвим порушенням – афазією. З’ясовано переваги впровадження нетрадиційних технологій в освітньо-виховний процес. Представлено досвід впровадження найбільш ефективних нетрадиційних методів і технологій корекції мовленнєвих порушень при афазії (інформацїйно-комунікативних технологій, технології сендплей, Су-Джок терапії, засобів усної народної творчості, засобів театральної діяльності) та результати їхнього позитивного впливу на поведінку, самопочуття, увагу, памʼять, психоемоційний стан дошкільника.

Біографія автора

Людмила Колісник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-27

Як цитувати

Колісник, Л. (2021). ВПЛИВ НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА ТЕХНОЛОГІЙ НА ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З АФАЗІЄЮ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 161–168. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235979

Номер

Розділ

Статті