ВПЛИВ НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА ТЕХНОЛОГІЙ НА ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З АФАЗІЄЮ

Автор(и)

  • Людмила Колісник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-2536-6829

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235979

Анотація

У статті на основі власного та передового педагогічного досвіду автор розкриває позитивний вплив нетрадиційних методів та технологій на психоемоційний стан дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвим порушенням – афазією. З’ясовано переваги впровадження нетрадиційних технологій в освітньо-виховний процес. Представлено досвід впровадження найбільш ефективних нетрадиційних методів і технологій корекції мовленнєвих порушень при афазії (інформацїйно-комунікативних технологій, технології сендплей, Су-Джок терапії, засобів усної народної творчості, засобів театральної діяльності) та результати їхнього позитивного впливу на поведінку, самопочуття, увагу, памʼять, психоемоційний стан дошкільника.

Ключові слова: афазія, нетрадиційні методи, технології, психоемоційний стан, технологія сендплей, Су-Джок терапія, корекція, мовленнєві порушення.

Біографія автора

Людмила Колісник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-09

Як цитувати

Колісник, Л. (2021). ВПЛИВ НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА ТЕХНОЛОГІЙ НА ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З АФАЗІЄЮ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(5), 161–168. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235979

Номер

Розділ

Статті