ВПЛИВ НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА ТЕХНОЛОГІЙ НА ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З АФАЗІЄЮ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235979Анотація
У статті на основі власного та передового педагогічного досвіду автор розкриває позитивний вплив нетрадиційних методів та технологій на психоемоційний стан дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвим порушенням – афазією. З’ясовано переваги впровадження нетрадиційних технологій в освітньо-виховний процес. Представлено досвід впровадження найбільш ефективних нетрадиційних методів і технологій корекції мовленнєвих порушень при афазії (інформацїйно-комунікативних технологій, технології сендплей, Су-Джок терапії, засобів усної народної творчості, засобів театральної діяльності) та результати їхнього позитивного впливу на поведінку, самопочуття, увагу, памʼять, психоемоційний стан дошкільника.
Ключові слова: афазія, нетрадиційні методи, технології, психоемоційний стан, технологія сендплей, Су-Джок терапія, корекція, мовленнєві порушення.