СТРУКТУРА УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.235984Анотація
У статті розкрито структуру та сутність управлінської компетентності майбутнього магістра дошкільної освіти, виокремлено та обґрунтовано її компоненти, висвітлено показники сформованості основних компонентів управлінської компетентності майбутнього фахівця ЗДО. Управлінська компетентність майбутнього магістра дошкільної освіти розглядається як складна інтегральна особистісно-професійна характеристика, що проявляється у знанні, прагненні, готовності й здатності професійно виконувати організаторську та управлінську функції у ЗДО, ефективно вирішувати складні професійні завдання.
Ключові слова: управлінська компетентність майбутнього магістра дошкільної освіти, когнітивний, мотиваційно-ціннісний, комунікативний, організаторсько-діяльнісний компоненти управлінської компетентності, магістр дошкільної освіти.